![]() |
Klar for TV-innsamling?
Se glade barn synge mens du venter på bøssebærerne.
African Children's Choir, Walking in the Light Eller meld deg som bøssebærer på den sentrale bøssebærertelefonen på 02025. |
Sv: Klar for TV-innsamling?
Må huske å ta ut penger ... :)
|
Vi har meldt oss! :)
|
Jeg skal være med å gå rundt med bøsse ja :) gleder meg jeg og håper folk er like villige til å gi som det jeg bruker å være denne dagen i året i allefall :)
|
Hverken i år eller i fjor har jeg fått besøk av bøssebærere fra TV-aksjonen. Men det kommer sannsynligvis av at jeg bor på hybelhus hvor man må ha nøkkel til hovedinngangen for å besøke de enkelte hyblene. Men jeg har fått gitt mitt bidrag likevel. Jeg var på Gudstjeneste i kirka i formiddag, og da gikk kollekten til TV-aksjonen.
|
Jeg ble glad da det kom bøssebærer hit i dag. Føler samvittigheten nage fordi jeg ikke kan gå med bøsse selv, men da fikk jeg ihvertfall gitt i dag :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Har gått noen år jeg, men ikke i år...
Så det ble noen lapper i bøssa i år bare. Håper de får inn "ny rekord"!:) |
Fikk lapp på døra jeg... Var egentlig hjemme, men klokka virker ikke:(
Givertelefonen er jo en kjekk ting... men ble litt skuffet, da MÅ man gi 175 kr... For meg er det litt mye akkurat nå... og det er mye jeg gjerne vil støtte. Føles rett å slett som om pengene mine ikke er bra nok når det ikke er mange nok:mad: |
Finnes det ikke bankkonto?
Jeg ga 150, og det er mye for meg, enig i at 175 er mye for mange! |
Ops... litt usikker jeg nå, kanskje jeg ikke leste hele lappen?... så bare telefonnr og 175 kr... Det var nok til at jeg tenkte "jaja... mitt er ikke bra nok da"
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20. |