Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Klar for TV-innsamling?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 20-10-07, 16:02   #1
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Klar for TV-innsamling?

Se glade barn synge mens du venter på bøssebærerne.

African Children's Choir, Walking in the Light

Eller meld deg som bøssebærer på den sentrale bøssebærertelefonen på 02025.

Gammel 20-10-07, 19:56   #2
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Klar for TV-innsamling?

Må huske å ta ut penger ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 21:23   #3
safran
Seniormedlem

safran sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Vi har meldt oss!

Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 00:30   #4
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Jeg skal være med å gå rundt med bøsse ja gleder meg jeg og håper folk er like villige til å gi som det jeg bruker å være denne dagen i året i allefall

Gammel 21-10-07, 20:08   #5
Valeriana
Medlem

Valeriana sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Hverken i år eller i fjor har jeg fått besøk av bøssebærere fra TV-aksjonen. Men det kommer sannsynligvis av at jeg bor på hybelhus hvor man må ha nøkkel til hovedinngangen for å besøke de enkelte hyblene. Men jeg har fått gitt mitt bidrag likevel. Jeg var på Gudstjeneste i kirka i formiddag, og da gikk kollekten til TV-aksjonen.

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 20:34   #6
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Jeg ble glad da det kom bøssebærer hit i dag. Føler samvittigheten nage fordi jeg ikke kan gå med bøsse selv, men da fikk jeg ihvertfall gitt i dag

Gammel 21-10-07, 20:58   #7
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg ble glad da det kom bøssebærer hit i dag. Føler samvittigheten nage fordi jeg ikke kan gå med bøsse selv, men da fikk jeg ihvertfall gitt i dag

Du får tenke på at ikke alle børvære bøssebærere Frøy, for da blir det jo ingen igjen til å putte penger på bøssene

Gammel 21-10-07, 21:19   #8
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Du får tenke på at ikke alle børvære bøssebærere Frøy, for da blir det jo ingen igjen til å putte penger på bøssene

Sant nok . Det er bare det at jeg blir oppringt hvert år, og det er litt kjipt å si nei, særlig fordi det ikke har vært nok bøssebærere her ... Men nettopp derfor var det fint at det kom noen i dag da

Gammel 21-10-07, 21:22   #9
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Har gått noen år jeg, men ikke i år...
Så det ble noen lapper i bøssa i år bare.

Håper de får inn "ny rekord"!

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 21:32   #10
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Fikk lapp på døra jeg... Var egentlig hjemme, men klokka virker ikke

Givertelefonen er jo en kjekk ting... men ble litt skuffet, da MÅ man gi 175 kr... For meg er det litt mye akkurat nå... og det er mye jeg gjerne vil støtte.

Føles rett å slett som om pengene mine ikke er bra nok når det ikke er mange nok

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 21:35   #11
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Finnes det ikke bankkonto?

Jeg ga 150, og det er mye for meg, enig i at 175 er mye for mange!

Gammel 21-10-07, 21:40   #12
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Ops... litt usikker jeg nå, kanskje jeg ikke leste hele lappen?... så bare telefonnr og 175 kr... Det var nok til at jeg tenkte "jaja... mitt er ikke bra nok da"

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Klar som ett egg! Glade-Gry Spørsmål og svar 8 01-06-07 20:18
Klar igjen.. snippi Ketolysekuren 9 28-09-06 19:10

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.