![]() |
Hva ønsker du deg til jul??
Selv ønsker jeg meg dette:
* Xbox (egentlig playstation med singstar, men Erlend og jeg spleiser, så da gav jeg meg på den...hehe) * Stavmikser med tilbehør * Sko jeg har sett på Skoringen * Ny sofa (I wish) * Six feet under (har sesong 1 -ønsker meg resten) * Pynt til leiligheten (i min stil) * Mp 4 spiller * Klær (gjerne kule second hand klær) * Symaskin * En litt stor "reiseveske"..Større enn de vanlige veskene mine, og mindre enn en koffert liksom... Hmm..Mye "store" ting her....Ønsker meg mye annet og, men kommer ikke på alt i farta.... |
Sv: Hva ønsker dere dere til jul??
Masaisko :)
|
Midje :w00t:
|
Jeg ønsker meg (og gjerne i denne rekkefølge) :
* Å bli gjeldfri... * Fast 100% stilling :o * Nye pupper :flau: * Extensjons :cool: * Nye masaisko * Dongeribukse * Støvletter * Gavekort på helsekost og parfymeri |
Gjerne gjeldsfri her og...eller å vinne i lotto...Helst den siste...da kan jeg automatisk stryke den første..;)
|
Jeg vet faktisk ikke. Jeg har egentlig bestemt meg for å bare ønske meg nyttige ting. Ikke klær å sånt... Men jeg kommer jo ikke på noe jeg trenger. :rolleyes: Prøvde å si til søsknene mine at de kunne jo putte en hundrelapp eller to i pc'n min. Den skal betales i januar.. Men det var visst ikke noe særlig gøy... :rolleyes:
Jeg føler ikke at det er noe jeg trenger sånn egentlig. Eller... Leilighet... MEn det kan jeg nok bare glemme. :lol: |
Jeg ønsker meg:
-pulsklokke -gavekort på treningsklær -vekkerklokke som enten lyser klokkeslett opp i taket, eller viser værvarsel for dagen -gavekort på matbutikk -vekt som viser fettprosent -Fedon-bøker -engelske bøker -oppvaskmaskin for å ha på kjøkkenbenken |
Ny stekepanne, og det får jeg av mamma, en som er helt lik den vi fikk i fjor, for den er så bra! bare synd den er litt tung.. Ok, ønsker meg større muskler..
|
-Bøker bøker bøker! Har laaang liste :D
-Ulltrøye, ull-singlet og ull-stilongs (fryser jeg, gitt) -Undertøy (alt har blitt for stort, jo!) Åh nå merket jeg at det skal bli godt med jul :hearts: |
Bøker ønsker jeg meg og!!...Og undertrøyer..ikke nødvendigvis ull, men..noen sånne tynne, lange til å ha under:)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:32. |