Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva ønsker dere dere til jul??

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 14-11-07, 11:50   #1
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Hva ønsker du deg til jul??

Selv ønsker jeg meg dette:

* Xbox (egentlig playstation med singstar, men Erlend og jeg spleiser, så da gav jeg meg på den...hehe)
* Stavmikser med tilbehør
* Sko jeg har sett på Skoringen
* Ny sofa (I wish)
* Six feet under (har sesong 1 -ønsker meg resten)
* Pynt til leiligheten (i min stil)
* Mp 4 spiller
* Klær (gjerne kule second hand klær)
* Symaskin
* En litt stor "reiseveske"..Større enn de vanlige veskene mine, og mindre enn en koffert liksom...

Hmm..Mye "store" ting her....Ønsker meg mye annet og, men kommer ikke på alt i farta....

Sist redigert av Hyper : 14-11-07 kl 12:24.
Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 12:12   #2
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hva ønsker dere dere til jul??

Masaisko

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 12:21   #3
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 46
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Midje

Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 12:29   #4
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Jeg ønsker meg (og gjerne i denne rekkefølge) :

* Å bli gjeldfri...
* Fast 100% stilling
* Nye pupper
* Extensjons
* Nye masaisko
* Dongeribukse
* Støvletter

* Gavekort på helsekost og parfymeri

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 12:36   #5
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Gjerne gjeldsfri her og...eller å vinne i lotto...Helst den siste...da kan jeg automatisk stryke den første..

Gammel 14-11-07, 12:59   #6
Tusta85
Seniormedlem

Tusta85 sin avatar

Medlem siden: May 2007
Alder: 39
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Jeg vet faktisk ikke. Jeg har egentlig bestemt meg for å bare ønske meg nyttige ting. Ikke klær å sånt... Men jeg kommer jo ikke på noe jeg trenger. Prøvde å si til søsknene mine at de kunne jo putte en hundrelapp eller to i pc'n min. Den skal betales i januar.. Men det var visst ikke noe særlig gøy...

Jeg føler ikke at det er noe jeg trenger sånn egentlig.

Eller... Leilighet... MEn det kan jeg nok bare glemme.

Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 13:10   #7
JenJen
Seniormedlem

JenJen sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Jeg ønsker meg:
-pulsklokke
-gavekort på treningsklær
-vekkerklokke som enten lyser klokkeslett opp i taket, eller viser værvarsel for dagen
-gavekort på matbutikk
-vekt som viser fettprosent
-Fedon-bøker
-engelske bøker
-oppvaskmaskin for å ha på kjøkkenbenken

Rest if you must, but don't you quit.

JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 13:15   #8
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Ny stekepanne, og det får jeg av mamma, en som er helt lik den vi fikk i fjor, for den er så bra! bare synd den er litt tung.. Ok, ønsker meg større muskler..

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 14:25   #9
Enid
Seniormedlem

Enid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

-Bøker bøker bøker! Har laaang liste
-Ulltrøye, ull-singlet og ull-stilongs (fryser jeg, gitt)
-Undertøy (alt har blitt for stort, jo!)

Åh nå merket jeg at det skal bli godt med jul

Gammel 14-11-07, 14:33   #10
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Bøker ønsker jeg meg og!!...Og undertrøyer..ikke nødvendigvis ull, men..noen sånne tynne, lange til å ha under

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52
Utdanningstråden! mofe Generell diskusjon 44 16-04-05 21:58

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:27.