![]() |
Fet hud?
Jeg har fått fetere hud i ansiktet, etter at jeg startet på ketolyse. Dette har sikkert en ganske logisk forklaring, ved at fettinntaket er mye større. men det er plagsomt. Opplever noen av dere dette? Noen tips?
|
Sv: Fet hud?
Jeg merket også det i begynnelsen, i tillegg til at jeg fikk masse nupper.. Eneste tipset er å bruke en god rens og dagkrem tilpasset akkurat din hud. Jeg liker Dermalogica sine produkter, men hver sin smak :)
|
Huden min er blitt finere faktisk, men jeg har i utgangspunktet ganske tørr hud. :)
|
jeg har ikke merket noe forskjell på verken hud eller hår... har delvis ganske så tørr hud faktisk...:p
|
Sitat:
Jeg steker bacon hver morgen! Ansiktsvasken tar jeg FØR jeg lager frokost, men det lønner seg nok kanskje å ta en liten ansiktsvask etter frokost også :p GOD HELG! |
Det kan være en overgangsperiode... kroppen kvitter seg med uhumskheter fra det gamle kostholdet. I boka står det at de fleste får bedre hud etter hvert.
Jeg er en av dem som ikke merker noe forskjell, da... |
jeg slet mye med kviser før jeg startet her... men etter ett par uker med ketolyse og fram til nå er det sjeldent jeg får kviser :D så bare gi det tid :klem:
|
Høres bra ut. Bacontipset skal jeg ta til etterretning :)
|
jepp, jeg får problemer når jeg spiser for mye sukker eller karbo generelt. Flass, utslett og kviser har forsvunnet....
|
Jeg merker også at jeg har fått fet hud. Men jeg hadde veldig tørr hud før jeg begynte på kuren - så jeg synes det bare er bra.
|
jeg har fått kjempefin hud etter jeg begynte på denne kuren , var knusktørr før
men nå er det rene barnehuden |
Har gått på lavkarbo før og da fikk jeg helt ren, glatt hud. Denne gangen har jeg fet hud og kvisene popper fremdeles opp etter 2 mnd... Visst kan man rense men det ser ikke ut til å løse problemet.
Skjønner ikke hvorfor det er stikk motsatt denne gangen i forhold til sist. Tror ikke jeg spiser SÅ annerledes.. bortsett fra at jeg den gangen økte karbohydratene hver uke og det gjør jeg ikke nå. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:02. |