Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Fet hud?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 28-02-08, 23:05   #1
Tess
Medlem

Tess sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 47
Tess har en fantastisk aura rundt segTess har en fantastisk aura rundt seg

Fet hud?

Jeg har fått fetere hud i ansiktet, etter at jeg startet på ketolyse. Dette har sikkert en ganske logisk forklaring, ved at fettinntaket er mye større. men det er plagsomt. Opplever noen av dere dette? Noen tips?

Gammel 28-02-08, 23:23   #2
JenJen
Seniormedlem

JenJen sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 40
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Fet hud?

Jeg merket også det i begynnelsen, i tillegg til at jeg fikk masse nupper.. Eneste tipset er å bruke en god rens og dagkrem tilpasset akkurat din hud. Jeg liker Dermalogica sine produkter, men hver sin smak

Rest if you must, but don't you quit.

JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 23:38   #3
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Huden min er blitt finere faktisk, men jeg har i utgangspunktet ganske tørr hud.

Gammel 28-02-08, 23:44   #4
nordlandsjenta
Medlem

nordlandsjenta sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 46
nordlandsjenta er ny på veien

jeg har ikke merket noe forskjell på verken hud eller hår... har delvis ganske så tørr hud faktisk...

nordlandsjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 09:17   #5
Mosepjusk
Seniormedlem

Mosepjusk sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 45
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Tess, her.

Jeg har fått fetere hud i ansiktet, etter at jeg startet på ketolyse. Dette har sikkert en ganske logisk forklaring, ved at fettinntaket er mye større. men det er plagsomt. Opplever noen av dere dette? Noen tips?

Jeg har også fått veldig fet hud etter jeg startet på Ketolyse, og her om dagen gikk det opp for meg hvorfor:
Jeg steker bacon hver morgen!
Ansiktsvasken tar jeg FØR jeg lager frokost, men det lønner seg nok kanskje å ta en liten ansiktsvask etter frokost også

GOD HELG!

Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 09:43   #6
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Det kan være en overgangsperiode... kroppen kvitter seg med uhumskheter fra det gamle kostholdet. I boka står det at de fleste får bedre hud etter hvert.

Jeg er en av dem som ikke merker noe forskjell, da...

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 11:27   #7
Tuppen
Seniormedlem

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 41
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

jeg slet mye med kviser før jeg startet her... men etter ett par uker med ketolyse og fram til nå er det sjeldent jeg får kviser så bare gi det tid

- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 11:53   #8
Tess
Medlem

Tess sin avatar

Hvor: Trondheim
Tess har en fantastisk aura rundt segTess har en fantastisk aura rundt seg

Høres bra ut. Bacontipset skal jeg ta til etterretning

Gammel 29-02-08, 12:33   #9
energibunten
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2007
Alder: 54
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

jepp, jeg får problemer når jeg spiser for mye sukker eller karbo generelt. Flass, utslett og kviser har forsvunnet....

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 19:39   #10
bibi
Seniormedlem

bibi sin avatar

bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Jeg merker også at jeg har fått fet hud. Men jeg hadde veldig tørr hud før jeg begynte på kuren - så jeg synes det bare er bra.

Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 19:57   #11
arkine
Seniormedlem

arkine sin avatar

Hvor: vestfold
Alder: 71
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

jeg har fått kjempefin hud etter jeg begynte på denne kuren , var knusktørr før
men nå er det rene barnehuden

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 23:15   #12
beths
Medlem

beths sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
beths er en juvelbeths er en juvelbeths er en juvel

Har gått på lavkarbo før og da fikk jeg helt ren, glatt hud. Denne gangen har jeg fet hud og kvisene popper fremdeles opp etter 2 mnd... Visst kan man rense men det ser ikke ut til å løse problemet.

Skjønner ikke hvorfor det er stikk motsatt denne gangen i forhold til sist. Tror ikke jeg spiser SÅ annerledes.. bortsett fra at jeg den gangen økte karbohydratene hver uke og det gjør jeg ikke nå.

beths er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
For mye hud? Chriz Mer enn 30 kg overvekt 16 15-07-11 00:28
Lavkarbo = bedre hud? NutJob Spørsmål og svar 20 03-03-10 09:46
Løs hud ... Mylamyyy Lavkarbo generelt 15 06-06-07 16:35
Belønningsstragier i en fet hjerne Goggen Generell ernæringsdebatt 2 10-09-06 11:15
Ikke bare farlig å være fet Trolljenta Nyheter / media 0 15-06-06 02:03

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.