![]() |
Restauranttips i Oslo
Hei
Kjæresten min og jeg skal ut å spise på søndag. Er det noen som har et godt tips til et sted vi kan gå å spise uten de store utfordringene. Jeg tenker litt på at middag på en fiskerestaurant burde gå bra, men er vet ikke om noen gode i Oslo. Jeg er også åpen for helt andre forslag. Det er viktig at maten smaker godt og at det er et hyggelig sted. Pris er mindre viktig. I flere andre europeiske land er det jo egne lavkarbo restaurenter eller restauranter med lavkarbo meny(du får vite hvor mange karbo det er i hver rett før du bestiller), men jeg tror ikke vi har noe sånt i Oslo. Håper noen har gode forslag. :) |
Sv: Restaurant tips i Oslo
Jeg inbiller meg at libanesisk mat er relativt lavkarbo hvis man ikke spiser brødet og risen.
Uansett vil jeg anbeale Sahara Beduin, tror den ligger i Prinsens gate. :) Håper at dere får en fin kveld! |
Djengis khan! Kjempegod mat hvor du selv bestemmer hva du putter på tallerkenen, og du kan spise så mye du vil:)
Ellers synes jeg det er greit og velge riktig på Big Horn, selv om de putter masse mais på tallerkenen. Du kan droppe potetene og velge brokkoli som sidedish. |
Sitat:
I såfall har de nydelig mat der! |
Sitat:
Nyyyyyyyyydeliiiiig. |
Yaya's (nesten) på Aker Brygge i Waterfronts gamle lokaler. Thaimat er nydelig, synes jeg! Og bare man ligger unna risen, så burde Lavkarbo være veldig greit der. Men kjærste-ut-og-spise? Yaya's er kanskje mer spennende og sjarmerende enn det er romantisk... Men det er et stilig sted!
Rehman's er heller ikke så aller verst! |
Trancher(eller hvordan det skrives) Har bare entrecote, men den er helt sinnsykt god også velger du tilbehør og saus/smør selv. Virkelig en opplevelse! Ligger ved Grûnerløkka. rett opp til venstre hvis du kommer fra legevakta
|
Sv: Restauranttips i Oslo
På Fridays har de vel et par spesifisert lavkarbo-retter tror jeg...de hadde hvertfall.
|
Sv: Restauranttips i Oslo
Sashimi på Alex Sushi!!! Mat blir aldri det samme etter å ha vært der....
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:08. |