Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Restauranttips i Oslo

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-10-08, 23:25   #1
Sammy
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2008
Sammy er på en erverdig vei
Question

Restauranttips i Oslo

Hei
Kjæresten min og jeg skal ut å spise på søndag. Er det noen som har et godt tips til et sted vi kan gå å spise uten de store utfordringene.
Jeg tenker litt på at middag på en fiskerestaurant burde gå bra, men er vet ikke om noen gode i Oslo.

Jeg er også åpen for helt andre forslag. Det er viktig at maten smaker godt og at det er et hyggelig sted. Pris er mindre viktig.

I flere andre europeiske land er det jo egne lavkarbo restaurenter eller restauranter med lavkarbo meny(du får vite hvor mange karbo det er i hver rett før du bestiller), men jeg tror ikke vi har noe sånt i Oslo.

Håper noen har gode forslag.

Sammy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 10:06   #2
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Restaurant tips i Oslo

Jeg inbiller meg at libanesisk mat er relativt lavkarbo hvis man ikke spiser brødet og risen.
Uansett vil jeg anbeale Sahara Beduin, tror den ligger i Prinsens gate.

Håper at dere får en fin kveld!

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 11:10   #3
Areola
Supermoderator

Areola sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Djengis khan! Kjempegod mat hvor du selv bestemmer hva du putter på tallerkenen, og du kan spise så mye du vil

Ellers synes jeg det er greit og velge riktig på Big Horn, selv om de putter masse mais på tallerkenen. Du kan droppe potetene og velge brokkoli som sidedish.

Gammel 11-10-08, 13:38   #4
Anitra
Seniormedlem

Anitra sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 55
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Djengis khan! Kjempegod mat hvor du selv bestemmer hva du putter på tallerkenen, og du kan spise så mye du vil

Ellers synes jeg det er greit og velge riktig på Big Horn, selv om de putter masse mais på tallerkenen. Du kan droppe potetene og velge brokkoli som sidedish.

På Djengis Khan har jeg selv vært å spist tror jeg, er det der de steker kjøttet mens du venter? Og så plukker du tilbehør?

I såfall har de nydelig mat der!

Gammel 11-10-08, 13:56   #5
Areola
Supermoderator

Areola sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Anitra, her.

På Djengis Khan har jeg selv vært å spist tror jeg, er det der de steker kjøttet mens du venter? Og så plukker du tilbehør?

I såfall har de nydelig mat der!

Nyyyyyyyyydeliiiiig.

Gammel 11-10-08, 15:15   #6
tonetrollet
Medlem

tonetrollet sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nesodden
Alder: 58
tonetrollet er ny på veien

Yaya's (nesten) på Aker Brygge i Waterfronts gamle lokaler. Thaimat er nydelig, synes jeg! Og bare man ligger unna risen, så burde Lavkarbo være veldig greit der. Men kjærste-ut-og-spise? Yaya's er kanskje mer spennende og sjarmerende enn det er romantisk... Men det er et stilig sted!

Rehman's er heller ikke så aller verst!

Stadig nye utfordringer! Nr 1: komme meg under 80 kg
tonetrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo f.o.m. høst 08 + Gastric bypass operert ved Gjøvik sykehus 17.03.14 + trening Svar med sitat
Gammel 17-10-08, 20:49   #7
Nussenasse
Juniormedlem

Nussenasse sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Nussenasse er på en erverdig vei

Trancher(eller hvordan det skrives) Har bare entrecote, men den er helt sinnsykt god også velger du tilbehør og saus/smør selv. Virkelig en opplevelse! Ligger ved Grûnerløkka. rett opp til venstre hvis du kommer fra legevakta

Gammel 17-10-08, 21:37   #8
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Restauranttips i Oslo

På Fridays har de vel et par spesifisert lavkarbo-retter tror jeg...de hadde hvertfall.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 17-10-08, 22:46   #9
tommygutt
Seniormedlem

tommygutt sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 48
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Restauranttips i Oslo

Sashimi på Alex Sushi!!! Mat blir aldri det samme etter å ha vært der....

Emneord
restaurant

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oslo magdalena Generell diskusjon 7 01-06-08 19:36
Pub/bar i Oslo ... janmesi Lavkarbo generelt 1 13-10-06 19:09
Skaldeman i Oslo leenam Spis deg ned i vekt med Skaldeman 2 15-01-06 16:16

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:06.