![]() |
Ny på ketolysekuren
Hei, jeg er ny på ketolysekuren og prøver meg fram. Begynte på mandag. Så langt har det gått bra. Hodepine de to første dagene, men nå er det over og jeg føler jeg allerede har litt mer energi :).
Det eneste er at jeg har fått vondt i nyrene. Er det noe som kan komme pga uvant kost osv??? Eller drikker jeg kanskje for lite??? Ligger på ca1 1/2 liter vann til 2 liter. Når det gjelder suketter? Er det lov? Har ikke funnet ut noe om det. Håper noen kan hjelpe meg. |
Sv: Ny på ketolysekuren
Ja, du drikker for lite vann. 2,5-3 bør du ha i deg. :ja:
Pgs. proteiner/nyrer... Står forklart i boka :) |
Takk for svar:). Da får jeg prøve å drikke en god del mer ja:).
|
Jeg har drukket over 2 liter vann i dag - men nyrene verker noe helt ille allikevel. Håper dette går over da det bekymrer meg veldig.
Noen flere som har opplevd dette??? |
Sitat:
Du kan jo sende en PM til Torkil og spørre? |
Sitat:
:goodluck: |
Sitat:
Men det går over, gjorde iallefall det for meg!;) |
Hvor er egentlig nyrene?
|
Sitat:
|
Rett under ribbbeina nederst, eller ca der hvor bh-stroppen min går, hvor jeg har vondt en gang i blandt?
|
Sitat:
Ikke der min bh- stropp går, i hvert fall!:p Der hvor bh- stroppen går høres mer ut som en forstrukket muskel. |
Aner ikke helt hva det er, jeg får vondt i den ene siden fra tid til annen. Pleier å få det hvis jeg har stått og gått lenge, men forrige gang hadde jeg ikke det, og da kom jeg på tanken om at det kanskje var nyrene. men det er det da sikkert ikke :nei:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02. |