![]() |
Hvor mye trener du på en uke?
Er ny her inne, så jeg vet ikke om det har vært en slik tråd før, men i så fall fant jeg den ikke. Det jeg lurer på er: Hvor mye trener du på en gjennomsnittlig uke? Med trening mener jeg "være svett i minst 20 minutter av gangen", altså ikke rolige rusleturer :)
Selv trener jeg mellom 5 og 6 timer i uken sammenlagt. |
Sv: Hvor mye trener du på en uke?
Jeg trener en time pr dag. Minst en halvtimes skikkelig gåtur, og en halvtimes styrketrening. Dagsformen varierer litt, så tempoet og hardheten regulerer seg i grunnen selv, men svett blir jeg. Fordi jeg kjører meg så hardt jeg orker.
|
Jeg ser ikke på det som noe mål i seg selv å bli svett, dessuten svetter jeg svært lite :o. Men jeg trener som regel yoga i et kvarter hver dag, så da teller jeg med det ;)
|
Jeg sykler på ergometersykkel 30 minutter hver kveld.
Da blir jeg skikkelig gjennomsvett :) |
Trener rundt to timer om morgenen og 2-3 timer om ettermiddagen. Jeg trener det meste, bortsett fra salsa og andre typer danse-klasser - hvilket jeg hater:eek:
|
Foreløpig er målet mitt å bli svett 3-4 ganger i uken, enten jeg går veldig fort eller jogger. Trener/mosjonerer ca en time hver gang.
Har gått over fra å gå til å jogge nå da. Når dette er sagt....jeg hopper over dager, har ikke skikkelig struktur på treningen enda :o |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35. |