![]() |
Ost og skinkemuffins
Sønnen vår blir 4 år nå i september. Driver å planlegger mat og kaker.
Kom over ei oppskrift ei bok jeg har (Barnas Beste Partybok :D), på Ost og Skinkemuffins. Den består av alt jeg kan spise, bortsett fra at det er hvetemel i oppskriften (3 dl) Hva kan jeg bytte ut det hvetemelet med? :) |
Sv: Ost og skinkemuffins
Sitat:
Ellers så finnes det helt sikkert muffinsoppskrifter her inne du kan benytte, som er uten mel. På flg blogg har jeg også sett oppskift på tilsvarende muffins: http://lchf-bloggen.blogspot.com/ Sitter selv og planlegger en bursdagsmeny til i morgen. Her vil gjestene få servert god lavkarbomat uten å vite det selv, hehe :). Lykke til!! |
Sjekk denne kanskje:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2154 |
Åå. Takker folkens.. Da vet jeg mer. Jeg har jo BakePro (Proteinpulver fra sverige) Men går nok for noe annet
Men den oppskriften Idamor så skikkelg godt ut, takker :) |
Matglad: Lykke til i dag :-D
|
Altså, hvis det er slik jeg forstår muffins basert på mel og med ost og skinke som fyll, da tror jeg neppe det blir det samme med noen bakemiks, hvetemel har helt andre egenskaper. Har du oppskriften så vi kan få sett?
Det går an å lage eggebaserte, men det blir miniomeletter og IKKE melmuffins og det er jo to helt vidt forskjellige ting. |
Sitat:
1 ts bakepulver 3 egg 1 dl rapsolje 1 dl kesam 100 gr. revet ost 200 gr skinke 24 muffinsformer. Det består den av ;) |
Nille har lagt ut oppskrift på nøtte og ostemuffins. Skulle tro det går veldig fint med skinke i disse, og kanskje noen større ostebiter i tillegg til den revne osten?
Disse synes jeg ikke smaker omelett, selv om det er egg i dem :) Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Selskapet ble helt supert og maten gikk ned på høykant. Menyen bestod av flg lavkarboretter:
Jeg nevnte ikke noe om lavkarbo, men hvis noen skulle antyde at lavkarbomat er kjedelig, kan jeg jo bare spørre om de likte maten i min bursdag, hehe :). |
Sitat:
Hva hadde du utenpå nuggetsene? Bacongull? |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:14. |