Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Nutty Cheese Muffins

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-03-04, 02:16   #1
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Nutty Cheese Muffins

.......eller nøtte oste muffins om du vil.........

12 muffins (store amerikanske muffinsformer)

113 gram malte mandler
113 gram malte valnøtter
80 gram smør
113 gram revet ost
4 egg (medium eller store)
1 ts bakepulver

Ovn forvarmes til 180 C. Former pensles med oliven olje.

Mal mandler og valnøtter, mix alle ingrediensene. Hvis mixen blir tørr, bland litt vann i. Fordel røren på 12 former. Bak i ovnen 15 min.

Gode med ost & smør.

Hvis man bruker papirformer er det best å ta de av når muffinsene er blitt kalde.

Man kan blande forskjellig smakstilsetninger i. Søtstoff, blåbær.......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-03-04, 14:14   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

.......eller nøtte oste muffins om du vil.........

12 muffins (store amerikanske muffinsformer)

113 gram malte mandler
113 gram malte valnøtter
80 gram smør
113 gram revet ost
4 egg (medium eller store)
1 ts bakepulver

Ovn forvarmes til 180 C. Former pensles med oliven olje.

Mal mandler og valnøtter, mix alle ingrediensene. Hvis mixen blir tørr, bland litt vann i. Fordel røren på 12 former. Bak i ovnen 15 min.

Gode med ost & smør.

Hvis man bruker papirformer er det best å ta de av når muffinsene er blitt kalde.

Man kan blande forskjellig smakstilsetninger i. Søtstoff, blåbær.......

Nam-nam-nam! Farlig gode syns jeg.....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 23-03-04, 19:52   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

nå står de i ovnen
men jeg fikk bare 9 store muffins utav det...?? fylte dem halvveis opp.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-03-04, 21:02   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Talking

Heia Iset !

Har du vært henne da ? Har vært så stille fra deg ! Har du det bra ??

Det er sikkert like greitt med 9 stk. Så får du litt høyde på dem. De ble ikke så store med 12. Men de er veldig mektige - syns jeg !
Håper de smaker godt - at du ikke har lagd dem helt forgjeves mener jeg. Har en oppskrift til, med soyamel i, - men jeg tør ikke poste den før jeg har prøvd sjøl. Akkurat nå prøver jeg å kutte nøtter, - vekta har stått stille en stund !

Fredag skal jeg veie meg, - buksene mine i 42 begynner å bli løse. Skal prøve en av 40 bunken når jeg har veid meg.........(jeg er bare 1.62 høy og brukte 36 i gamle dager. Håper å komme ned i 38 !)

Klem fra meg !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-03-04, 23:40   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

heii

jo går fint med meg. vekta har stått litt stille pga jeg ikke har vært så flink forrige uke, men nå er det full fart igjen

ja de ble vanvittig gode!!

sendte deg en PM, fikk du den?

Jeg har holdt på i hele kveld å skrive inn nye data (norsk) i fitday. er ikke lett det der, hadde matvarer rundt hele pc-pulten som jeg skulle legge inn data på hahahaha.

skulle så gjerne ha fått til det der med fitday, men jeg tror ikke jeg får de rette mengdene osv. skulle vært på norsk har så lyst å se tallene for det jeg spiser en dag så jeg kan se om jeg spiser rett. men men. jeg begynner å forstå det litt mer og mer.

men har du tallene for disse muffinsene? kalorier, karbo osv?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 24-03-04, 00:27   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Talking

Legger inn data på muffins i morgen, har vært oppe siden 5.15 i morges og bare måtte ha med meg Friends for jeg la meg !! Trøøøøøøøttt

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-03-04, 16:58   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Næringsinnhold Muffinsene:

Her var det !

Total: 2539 Fat:234 2102 82% Sat:70 627 24% Poly:73 654 26% Mono:78 698 27%Carbs:43 88 3% Fiber:21 0 0%Protein:93 373 15%Alcohol:0 0 0%

Det blir 22 net carber for hele oppskriften - har du lagd 9 stk blir det 2.44 karber pr stk. Total kalori 2539 hele oppskrift (202 kalorier pr stk)

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-03-04, 19:14   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

tuuuusen takk

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 13-04-04, 10:30   #9
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

*slurp*

Må lage!

  Svar med sitat
Gammel 13-04-04, 11:12   #10
Vippa
Medlem
 
Vippa sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 51
Innlegg: 73
Vippa har en fantastisk aura rundt segVippa har en fantastisk aura rundt seg

Gleder meg til jeg er ute av induksjonen....oj så godt dette hørtes ut.

__________________
Blondes have more fun
Vippa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-10-04, 15:30   #11
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Bakte disse i dag. Ble veldig gode. Fine som suppebrød? Jeg fikk 12 vanlige muffins ut av dette. Jeg hadde ikke valnøtter så jeg brukte solsikkefrø i stedet. Det fungerte bra. Takk for oppskriften, Nille!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 24-11-04, 13:52   #12
aveline
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Sep 2004
Alder: 77
Innlegg: 416
aveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt likt

Se her ja!!!
Her raser det inn gode forslag. Tror nesten jeg går for nøtte-muffins istedet for brødet. Ved nærmere ettersyn så blir det vanvittige mye kalorier og et temmelig dyrt brød. Det blir nok som "julebrød" på meg og.
Takk for oppskriftene, Nille!

aveline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-11-04, 20:09   #13
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

åååh! NAMME!!!

Milde himmel! disse er jo supre både som suppebrød, lunch på jobb/skole og som kveldssnack! YUMMY! Nok en gjenganger hos meg, dette her!

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 10:52   #14
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Nå har jeg disse i ovnen

200 kalorier? hoho.. da blir det toppen to om dagen! spise de til en meget mager suppe, f.eks? spent på smaken!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 10:56   #15
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

gleder meg til å høre hvordan de smaker!! skal prøve meg på de når jeg er tilbake i Bergen, tror jeg! altfor mye annet som skjer her.... dvs at jeg ikke burde sitte her nå , men jeg klarer liksom ikke å rive meg løs, da!!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 11:29   #16
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Noen som har forslag til pålegg?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 08-01-05, 16:48   #17
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Ny variant av disse står nå i ovnen.
Varianten oppstod helt ufrivillig ... jeg har nemmelig en mann som er veldig glad i nøtter og mandler og var det noe valnøtter igjen når jeg skulle bake muffins .. nope (pokker ta )

Ok, er ikke noen store forandringer men ... brukte bare mandler og linfrø som jeg malte. (I.flg. sjefen min er oljene som er i linefrøene fantastisk sundt. MEN de må knuses for at kroppen skal kunne gjøre nytte av oljene.)
Røra ble litt tørr så jeg helte oppi noen gode dasjer med olivenolje. (Bruker alle tenkelige måter for å få i meg den oljen jeg skal!)
Tenkte litt for seint på om olja tåler 180 grader
(Lise,- vet du noe om dette .. jeg vet jeg har lest om det et sted her men husker ikke hvor det var )
Brukte 5 egg også.
Lukter megagodt her nå

Rapport kommer litt senere

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-05, 17:07   #18
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Kort innpå: Det ble veldig vellykket ... ble veldig saftige av oljen ... så nå håper jeg bare olja tåler varmen og er like sund etter stekinga

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-05, 13:04   #19
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

ojjjjjjjjjjjjjjj detta hørtes ut som skikkelig snadder altså,detta mååååå jeg prøve....blir jo ikke såå mye karbo i en da...jam-jam

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-05, 13:16   #20
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg bakte de her om dagen og fulgte oppskriften. De ble knallgode. Men i dag hadde jeg ikke walnøtter og brukte usalta RÅ peanøtter i steden, og det ble siiiinnsyyykt godt det også!!


Men muffinsa mine blir heller ikke store... Bare sånne vanlige, små papirformer.... Like greit det... de er mektige, så jeg spiser som regel bare 1.....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 11-01-05, 13:36   #21
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

nå har jeg også prøvd dem

sitter og spiser en nå med pestokremost på mmmmmmmm
neste gang skal jeg lage med litt mørk sjokolade og kanskje kakaopulver...?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-05, 13:39   #22
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av aline

nå har jeg også prøvd dem

sitter og spiser en nå med pestokremost på mmmmmmmm
neste gang skal jeg lage med litt mørk sjokolade og kanskje kakaopulver...?

Jeg har blåbær i fryseren.... Kanskje jeg skal prøve det? Hmm.....

Kan lage mye godt ut av denne grunnoppskrifta, tror jeg!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 11-01-05, 13:40   #23
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

tror jeg også!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-05, 14:13   #24
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Har lagd med blåbær, - det var en skuffelse.... *sukk* Det var ettellerannet
som ikke stemte med smaken. Kanskje det var komboen blåbær / valnøtter ? Ikke vet jeg. Eller kanskje jeg bomma med noe annet. Jeg slomser litt når jeg lager mat

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-01-05, 22:44   #25
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Blåbær og ost høres jo litt spesielt ut, det samme med sjokolade og ost. Har noen prøvd å lage ute ost? Peanøtter hørtes digg ut. Jeg har laget med malte solsikkefrø og mandler og det var veldig godt.Kjempeflott oppskrift, Nille!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Svar

Emneord
frokost, muffins


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Frosne bær med cottage cheese og krem Skorpia Kake/dessert og snacks 7 05-01-13 19:28
Atkins carrot and nut muffins Iset Kake/dessert og snacks 5 11-03-10 13:12
Atkins mini chocolate chip muffins Iset Bakst 13 02-02-05 01:00
Ned 0.6 kg fra igår tross fløte og cottage cheese... cathrine Induksjonen 8 25-02-04 21:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no