Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Ny drikke: Pepsi Raw (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=36849)

Fofa 23-09-10 19:29

Ny drikke: Pepsi Raw

Noen som har testet ut denne? Så akkurat en reklame på vg.no, det står "Pepsi Raw the Cola with natural ingredients"... Lurer på hva det betyr..hehe:D
Noe søtning er det vel..??

Kanutten 23-09-10 19:36

Sv: Ny drikke: Pepsi Raw

Bare sukker... Har sjekka...

Sanney 23-09-10 19:39

masse sukker. smaker forresten som en ekkel blanding av kaffe og cola.. ikke godt. jeg orka bare en slurk, resten gikk i vasken..

lifejack 23-09-10 19:40

Masse sukker, ja.
Her er ingrediensene, hentet fra dinside.no:

Ingredienser: Vann, sukker, kullsyre, farger (ekstrakt fra eple og karamell), syre, (sitronsyre, vinsyre, melkesyre), naturlige aromaer (herunder ekstrakter fra kola nøtt, naturlig koffein), stabiliseringsmiddel - akasiegummi.

Næringsinnhold mer 100 ml:
Energi: 42 kcal, protein: 0g, karbohydrater: 11,1g - hvorav sukkerater: 10,7g og fett: 0g - hvorav mettede fettsyrer: 0g, Fiber: 0g, Natrium: 0g.

loone 23-09-10 19:42

Fysj, syntes den smakte brent sukker/billig karamell blandet med doven cola og kaffegrut jeg. Falt ikke helt i smak, for å si det sånn!:p

Fofa 23-09-10 19:49

HAHAHA...ok, da kan jeg altså bare slå den tanken fra meg:D
Ser ikke ut som noen stor suksess, nei!

Tone-G 23-09-10 20:28

Nei den var ikke noe god!

Søt og ekkel... Sukker er vel det eneste som er naturlig i den drikken..

Carisma 23-09-10 20:31

Den smakte råtne epler med sukker!

Ferskenbeinet 24-09-10 08:19

ungene likte den, jeg smakte bare en liten munn og gjorde meg egentlig ikke opp noen mening. Mannen likte den ikke...

Photobscura 24-09-10 08:23

Jeg må nesten le litt av Pepsi, her skal vi prøve å lage en "helsedrikk" av noe som i utgangspunktet er verdens mest unaturlige brus. Cola-smak er en egen smak, liksom. Haha! Blir litt som da filtersigarettene kom ... :cool:.

Zillah 24-09-10 09:18

Eit av salgsargumenta her (kanskje spesielt i forhold til det amerikanske markedet) er nok faktisk at den faktisk inneheld ekte sukker i staden for den derre oppkokte høgfruktosesirupen som så mange cola-elskarar har lagt for hat.

Eg har ikkje tenkt å prøve denne "naturdrikken". Eg drikk ikkje noko spesielt cola uansett, og å tylle i meg sukkervatn med kolanøtt-ekstrakt tiltaler meg rett og slett ikkje i mitt nye lavkarboliv. Ein god naturdrikk for meg, er grønn te med mynte. Dét er herleg, det!

Licota 24-09-10 11:08

Også er de litt uheldige med valg av navn da. Pepsi Raw - raw blir WAR baklengs. Hæhæ.

:D

Photobscura 24-09-10 11:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Licota (Innlegg 938433)
Også er de litt uheldige med valg av navn da. Pepsi Raw - raw blir WAR baklengs. Hæhæ.

:D

Hoho, la konspirasjonene komme! :D

Imse 24-09-10 11:24

For å si det sånn, jeg tror ikke den slår an hos raw food spiserene;)

Mannen syntes den var OK, men kommer nok til å holde seg til cola om han først skal ha brus.

Georgine 24-09-10 11:24

Jeg fant igjen haka på fjerde knapphullet da jeg så hvor mye sukker det er i den brusen. Tror den forsvinner fort ut av markedet igjen...

Photobscura 24-09-10 11:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Georgine (Innlegg 938449)
Jeg fant igjen haka på fjerde knapphullet da jeg så hvor mye sukker det er i den brusen. Tror den forsvinner fort ut av markedet igjen...

Ja, jeg har en mistanke om at den havner på brusprodusentes wall of shame sammen med f.eks, haha, Crystal Coke/Pepsi :cool:.

erruslank 24-09-10 11:52

Den var virkelig helt krise!!!!!!!!!!!!!!!!

katten 24-09-10 11:53

Den var ingen suksess her i huset heller. Ikkje det værste e har smakt, men langt frå det beste. Syns utseende var heller trist og. :o

Nannah 24-09-10 12:13

Likte smaken veldig godt jeg...men alt for mye sukker for meg..så dette blir ikke noen schlæger her i huset, nei:p

nellie 24-09-10 12:14

Sambon sa den smakte litt som sånn cola freeze is..
Stemmer det eller?
jeg smakte en slurk, men smakte liksom ingenting.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.