Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Ny drikke: Pepsi Raw

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-09-10, 19:29   #1
Fofa
Seniormedlem

Fofa sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Alder: 45
Fofa er ny på veien

Ny drikke: Pepsi Raw

Noen som har testet ut denne? Så akkurat en reklame på vg.no, det står "Pepsi Raw the Cola with natural ingredients"... Lurer på hva det betyr..hehe
Noe søtning er det vel..??

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 19:36   #2
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny drikke: Pepsi Raw

Bare sukker... Har sjekka...

Gammel 23-09-10, 19:39   #3
Sanney
Seniormedlem

Sanney sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 42
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

masse sukker. smaker forresten som en ekkel blanding av kaffe og cola.. ikke godt. jeg orka bare en slurk, resten gikk i vasken..

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 19:40   #4
lifejack
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Masse sukker, ja.
Her er ingrediensene, hentet fra dinside.no:

Ingredienser: Vann, sukker, kullsyre, farger (ekstrakt fra eple og karamell), syre, (sitronsyre, vinsyre, melkesyre), naturlige aromaer (herunder ekstrakter fra kola nøtt, naturlig koffein), stabiliseringsmiddel - akasiegummi.

Næringsinnhold mer 100 ml:
Energi: 42 kcal, protein: 0g, karbohydrater: 11,1g - hvorav sukkerater: 10,7g og fett: 0g - hvorav mettede fettsyrer: 0g, Fiber: 0g, Natrium: 0g.

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 19:42   #5
loone
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Hadeland
Alder: 35
loone har en fantastisk aura rundt segloone har en fantastisk aura rundt seg

Fysj, syntes den smakte brent sukker/billig karamell blandet med doven cola og kaffegrut jeg. Falt ikke helt i smak, for å si det sånn!

Start dato: 12.05.16

loone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 19:49   #6
Fofa
Seniormedlem

Fofa sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Fofa er ny på veien

HAHAHA...ok, da kan jeg altså bare slå den tanken fra meg
Ser ikke ut som noen stor suksess, nei!

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 20:28   #7
Tone-G
Seniormedlem

Tone-G sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 53
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Nei den var ikke noe god!

Søt og ekkel... Sukker er vel det eneste som er naturlig i den drikken..

Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 20:31   #8
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Den smakte råtne epler med sukker!

Gammel 24-09-10, 08:19   #9
Ferskenbeinet
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Ferskenbeinet er ny på veien

ungene likte den, jeg smakte bare en liten munn og gjorde meg egentlig ikke opp noen mening. Mannen likte den ikke...

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 08:23   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Jeg må nesten le litt av Pepsi, her skal vi prøve å lage en "helsedrikk" av noe som i utgangspunktet er verdens mest unaturlige brus. Cola-smak er en egen smak, liksom. Haha! Blir litt som da filtersigarettene kom ... .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 09:18   #11
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Eit av salgsargumenta her (kanskje spesielt i forhold til det amerikanske markedet) er nok faktisk at den faktisk inneheld ekte sukker i staden for den derre oppkokte høgfruktosesirupen som så mange cola-elskarar har lagt for hat.

Eg har ikkje tenkt å prøve denne "naturdrikken". Eg drikk ikkje noko spesielt cola uansett, og å tylle i meg sukkervatn med kolanøtt-ekstrakt tiltaler meg rett og slett ikkje i mitt nye lavkarboliv. Ein god naturdrikk for meg, er grønn te med mynte. Dét er herleg, det!

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 11:08   #12
Licota
Seniormedlem

Licota sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Også er de litt uheldige med valg av navn da. Pepsi Raw - raw blir WAR baklengs. Hæhæ.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 11:22   #13
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Licota, her.

Også er de litt uheldige med valg av navn da. Pepsi Raw - raw blir WAR baklengs. Hæhæ.

Hoho, la konspirasjonene komme!

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 24-09-10, 11:24   #14
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

For å si det sånn, jeg tror ikke den slår an hos raw food spiserene

Mannen syntes den var OK, men kommer nok til å holde seg til cola om han først skal ha brus.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 11:24   #15
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Jeg fant igjen haka på fjerde knapphullet da jeg så hvor mye sukker det er i den brusen. Tror den forsvinner fort ut av markedet igjen...

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 11:29   #16
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Jeg fant igjen haka på fjerde knapphullet da jeg så hvor mye sukker det er i den brusen. Tror den forsvinner fort ut av markedet igjen...

Ja, jeg har en mistanke om at den havner på brusprodusentes wall of shame sammen med f.eks, haha, Crystal Coke/Pepsi .

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 24-09-10, 11:52   #17
erruslank
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
erruslank er på en erverdig vei

Den var virkelig helt krise!!!!!!!!!!!!!!!!

erruslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, sånn ca :) Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 11:53   #18
katten
Medlem

katten sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Den var ingen suksess her i huset heller. Ikkje det værste e har smakt, men langt frå det beste. Syns utseende var heller trist og.

Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 12:13   #19
Nannah
Seniormedlem

Nannah sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 65
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Likte smaken veldig godt jeg...men alt for mye sukker for meg..så dette blir ikke noen schlæger her i huset, nei

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 12:14   #20
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sambon sa den smakte litt som sånn cola freeze is..
Stemmer det eller?
jeg smakte en slurk, men smakte liksom ingenting.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pepsi Max? Sassy88 Ketolysekuren 20 16-05-09 10:05
Pepsi max Lilleomamma Dr Lindbergs 3 10-04-08 16:00
Kan man drikke pepsi max? frk.slankelyst Ketolysekuren 13 05-10-07 16:21
Pepsi Max! annemerete Ketolysekuren 13 09-03-07 12:53
pepsi-max og tab-x-tra m.m frk.wu Lavkarbo generelt 4 02-06-05 18:58

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:05.