![]() |
Min frokost. Er den for drøy?
Dagens frokost. Er den ok?
Omelett: 5 medium store egg En dæsj fløte 125 g Gräddost 67 g parmesan stekt i ca 70 g meierismør ca 10 g. solsikkekjerner 2 ss olivenolje. Litt limesaft Det her resulterte i ca 1966 kcal. HJELP! Nå ble det riktignok litt mer smør og parmesan enn jeg pleier, og det er vel oftere jeg bruker 4 egg enn 5, men... Hallo. Nå skal vi vel ikke telle kalorier, men frokosten i dag ga meg mer energi enn samboeren skal spise i løpet av en dag. (Idioten får kostholdshjelp fra ei dame på Sats. ) |
Sv: Min frokost. Er den for drøy?
Sitat:
|
Hvor mange ganger tenker du å spise per dag?
|
om det er for mye i forhold til lavkarbo , skal ikke jeg uttale meg om ,
men jeg hadde hatt frokost i tre dager ut av den porsjonen |
Sitat:
|
Den eneste som vet om dette var for mye er vel egentlig du. Dersom du var behagelig mett etter å ha spist var det antakelig greit. Om du derimot kjente deg veldig mett var det for mye. Så enkelt, og så vanskelig :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
må bare spørre...hvor mett ble du av dette?? Hilsen ei som lager omelett av to egg og spiser halve :P
Anyhow, om du ble passe mett, da er den passe, er du stappa ble det for mye. Om du er mett til i morgen på denne frokosten så gjør det jo ingenting. |
Sitat:
|
Det er jo noen som faktisk spiser bare en, eller kanskje to ganger/dag, og vi er forskjellige, men jeg kjenner at jeg blir mett av å bare tenke meg omeletten din :p
|
Sitat:
|
Du spiser vanvittig mye mat, med den er også veldig fet. Og så hva? Frokosten så veldig sunn ut, og om du blir mett og trenger så mye mat, så er det vel bare sånn.
|
Sitat:
|
Nå er jeg sulten igjen. Tihi
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hva er startvekta di, og hvor mye skal du gå ned?
har du holdt på lenge, har du gått ned noe? Selv spiser jeg 175gr bacon og 1-2 egg til frokost i 7-8 tida om morgenen. Og middag 4-5 tida. Og det er det. Mulig det er forlite, for vekta står stille. Mvh Grovsnus. |
Sitat:
Har holdt på siden starten av august, og ligger nå på ca 76-77 kg. Er vel ikke helt dårlig det? Det går tregt nå, men det er ikke så nøye i grunn. :) |
Nå er middagen spist :D
190 g kjøttdeig stekt i en stor ss EV kokosolje av merket PadMax 45 g hvitost fra First Price. (ÆSJ!!!! Har bare spist Gräddost de siste mnd) 70 g tomat 50 g rød paprika 67 g olivenolje. Kjøttdeigen ble krydra med cayennepepper, hvitløkspulver, tørket ingefær, karry, tandoribqgreier og salt/pepper. |
Etter ei sund så vil kroppen "forsvare" seg, og nekte å gå ned-platå kalles det. Men etter ei sund så kommer forbrenninga igjen og du vil fortsette nedgangen. Men det er mulig at kroppen din har funnet "sin" vekt, og ikke vil mere ned. Selv om du vil.
Ha en fin dag. Mvh Grovsnus. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39. |