![]() |
Enkel forklaring?
Jeg bare lurte på om noen kan kort fortelle meg om lavkarbo? Jeg gikk på lavkarbo før jul, og gikk ned litt. Gikk ikke opp noe i jula, men vil gjerne gå ned litt til nå som 2011 har startet:o
Kan noen fortelle meg kort om hvordan denne fungerer? Hva er viktig å tenke på? Er det noen vitaminer jeg må ta? :confused: Jeg har jo lest litt, men det står så mye forskjellig overalt. Så hvis noen har en ''oppskrift'' på en dag med lavkarbo så vil jeg gjerne høre :D |
Sv: Enkel forklaring?
Heisann og velkommen hit :D
Mitt beste råd er å finne deg en retning du vil følge, og holde deg til den. Ta deg tid til å lese ev. bok som hører til ”kuren”. Kunnskap er makt J De aller fleste bøker om lavkarbo kan lånes på bibilioteket. Ved å lese og sette seg inn i det man skal gjøre, så er sjansen for å lykkes, mye større. Planlegging er viktig. Sett deg gjerne opp ukeplaner og følg de slavisk i starten. Det er viktig å lese karboinnhold på alle varer du kjøper. En pekepinn er å ikke kjøpe noe som ikke er merket. Da vet du ikke hva du får i deg. Grønnsaker er unntaket da. Det(og de aller fleste andre varer) kan du finne oversikt over her: www.matvareguiden.no Så anbefaler jeg deg å lese denne tråden: ”Til alle nybegynnere på lavkarbo” Her har ArnaKristin samlet masse nyttig info. Håper du vil trives her. Lykke til :heia: |
Sv: Enkel forklaring?
Dette svaret ga jeg i en annen tråd:
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20. |