![]() |
Grateng med rettich
Rettichgrateng ser jo godt ut da.. alternativ til fløtegratinerte poteter/sellerirot/blomkål. Må prøves en gang i helga.
LCHF gratäng med rättika - Recept 1 st Rättika ½ purjolök Ca 5-6 dl grädde Ost Salt, peppar Utförande: Smörj en form. Skiva rättikan och purjolöken och blanda det med salt och peppar och lägg det i formen. Häll på grädden så det täcker det mesta och ställ sedan in formen i ugnen på ~200 grader i ~30 minuter. Ta sedan ut gratängen och lägg på osten och ställ in den i ugnen igen tills osten är gyllenbrun. Håll koll på gratängen för jag är inte så säker på tiden den ska vara inne i ugnen. Rettich Nå lette jeg ikke ordentlig i oppskriftsforumet før jeg laget ny tråd, så det kan jo ligge her fra før. Håper noen flytter innlegget til rett plass eller stryker det i så fall :) |
Sv: Grateng med rettich
Noen kommer til å komme og be deg om å lime inn hele oppskriften, ikke bare linken. :)
Men det ser veldig spennende ut, jeg har sett oppskrift på rettich-coleslaw også. Må prøve! |
Sv: Grateng med rettich
Sitat:
Mmm... rettich-coleslaw er sikkert også deilig. Jeg er veldig glad i sellerirot, og kan spise det hver dag, men da klager mannen. Han vil gjerne slippe det en dag i blant. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26. |