![]() |
Hjertebank
Jeg har innimellom skikkelig hjertebank. Ikke at pulsen øker, men hjertet slår mye hardere enn vanlig, kjenner primært i halsgropen. Rett før "bankingen" begynner føles det som om alt blodet rusher nedover i kroppen, en skikkelig synkende følelse. Kommer helt uventent, og kan komme like mye når jeg beveger meg som om jeg sitter/ligger stille. Noen som vet hva sånt kan være?
|
Sv: Hjertebank
Blodsukker "på tur" høres det ut som ?
|
Lavt blodtrykk? Angst?
|
Stress? Ikke nødvendigvis slikt stress du er helt bevisst ...?
|
Hjertebank er et symptom. Et symptom på alt fra surstoffmangel, angst, voksende hjerte, til blodtrykksproblemer. Var jeg deg ville jeg ha sjekket det ut hos legen.
|
Sitat:
Men det kommer som sagt også helt uventet i ikke stressede situasjoner... Sitat:
Men må nok krype til korset og gå til legen. Bare jeg får funnet en som faktisk går an å snakke med, ikek som forsøker å sette en på lykkepiller samme hva men kommer inn med for spørsmål..... :mad: |
Vet at endel i begynnelsen av ketolysekuren plages med hjertebank, noe av grunnen til at man anbefales magnesiumtilskudd.. Tenkte jeg skulle nevne det i fall du nettopp hadde om kosten, selv om det står Lindberg i rubrikken din:)
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53. |