Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
HjertebankJeg har innimellom skikkelig hjertebank. Ikke at pulsen øker, men hjertet slår mye hardere enn vanlig, kjenner primært i halsgropen. Rett før "bankingen" begynner føles det som om alt blodet rusher nedover i kroppen, en skikkelig synkende følelse. Kommer helt uventent, og kan komme like mye når jeg beveger meg som om jeg sitter/ligger stille. Noen som vet hva sånt kan være?
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: HjertebankBlodsukker "på tur" høres det ut som ?
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
Sv: HjertebankLavt blodtrykk? Angst?
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 62
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HjertebankStress? Ikke nødvendigvis slikt stress du er helt bevisst ...?
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Sv: HjertebankHjertebank er et symptom. Et symptom på alt fra surstoffmangel, angst, voksende hjerte, til blodtrykksproblemer. Var jeg deg ville jeg ha sjekket det ut hos legen.
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen ![]() Medlem av fredagsklubben ![]() Medlem av piskeklubben ![]() Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg ![]() Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg ![]() Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg ![]() ![]() Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg ![]() ![]() ![]() Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg ![]() Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Sv: Hjertebank
Kanskje litt stress som jeg er bevisst også... Har fått to jobbtilbud jeg må velge mellom, og skal til tannlegen og rotfylle i dag....
Iayks!! Hvordan skjer det? Og hvorfor? Høres utrolig skummelt ut!!
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: østlandet
![]() |
Sv: HjertebankVet at endel i begynnelsen av ketolysekuren plages med hjertebank, noe av grunnen til at man anbefales magnesiumtilskudd.. Tenkte jeg skulle nevne det i fall du nettopp hadde om kosten, selv om det står Lindberg i rubrikken din |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Sv: Hjertebank
Ikke meningen å skremme vannet av deg, men hjertebank kan ha forbindelse med tilsnevring i blodårene i hjertet. Da må hjertet jobbe hardere. Siden hjertet er en muskel vokser det derfor. Når det er sagt, så er det lite sannsynlig at du har det. Men på den annen side.. en vet jo aldri.. Derfor jeg oppfordrer deg til å oppsøke lege.
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen ![]() Medlem av fredagsklubben ![]() Medlem av piskeklubben ![]() Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg ![]() Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg ![]() Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg ![]() ![]() Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg ![]() ![]() ![]() Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg ![]() Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Noen som vet ang. svimmelhet | konepone | Ketolysekuren | 12 | 04-05-05 12:36 |