![]() |
Luksusproblem
I morgen SKAL jeg trene, uansett om krampa tar meg eller ikke.. Men hva skal jeg velge? Jeg har 1 del av tosplitten, men også to dvd'er liggende med fitnessballøvelser og pilates.. Dessuten er det lenge siden jeg lufta gangstavene mine. Valgets kval.. Valgets kval..
|
Sv: Luksusproblem
Er dette en avstemning? Hehe ... da stemmer jeg for å lufte gangstavene! Det fine med det, er at da får DU litt frisk luft også, Fjonken! Kom deg ut i skauen, damen! :D
God tur! P.S. Har du skritt-teller? Hvis ikke, kan jeg anbefale en sånn dings på det varmeste. Min beste treningspartner! Han lyver aldri - og er svært motiverende å ha med på vandring :) |
Du vil ikke legge inn en spørris på dette da. :D (veeeldig fristende å legge til en, men jeg behersket meg. :engel_ikk )
Jeg synes du kan ta en liten tur å lufte gåstavene, og så ta en liten time med pilatesdvd. :ja: |
Hva i svarte er tosplitt? :o
|
Sitat:
|
Sjekka stavene mine. Det er hull i asfaltskoa så stavene er ubrukelig til jeg får nye asfaltsko. Så da forsvant det alternativet.
Målte overarmene mine for første gang på gudene vet hvor lang tid. De har krympa dere.. med 3 cm. Det inspirer til mer styrketrening. Og det er vel der jeg lander i dag. Fra første juli blir det begrensa åpningstid på studioet. Da blir det kun mulig å trene styrke 2 ganger i uka. Så jeg får vel prioritere jernpumpinga fram til da. Og kjøre andre hjemme og uteøvelser senere. Pumpe jern.. thats it! |
Sitat:
Noe a la tresteg kanskje..? :rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
To splitthopp i rask rekkefølge med tilløp? :rolleyes:
Sitat:
|
Sitat:
Beliter.. Har hørt uttrykket og det er vel noe a la *snurt* |
Sitat:
Å belite seg er vel kansje et veldig bergensk uttrykk. Det er sånn unger sier når de ikke "finner seg i noe". Hvis noen feks tuller med reglene i lek, så kan noen bli fornærmet og si: Ja, men da beliter jeg meg ikke! :snurt: :) (og jeg har tullete taster sammen med tullete fingre,- SAMT en hjerne som går mye raskere enn fingrene, så da hender det at det blir endel rare ord ute å går. ) |
God trening forresten Fjonken. :dulte: Skal inn i sengen å trene litt på å slippe ned spenninger og sånn jeg nå. (les: sove)
|
Oi! Da har jeg faktisk lært hele to ord i dag da! :D (Og jeg som trodde Lise hadde laget ordsalat :o )
Tresteg vettu Fjonken... det er sånn friidrettsgreie, der de tar sats og hopper mens de tar steg i lufta... øh... Jeg er IKKE sporty!!! :snurt: |
Nattaklem til Lise :klem: (Håper du skjønner at jeg tuller med deg? :o Skjønner som regel hva du mener selv om hjernen er raskere enn fingrene :) )
|
Javiist, og nå: Boms i seng. :D
|
Bra :) Lykke til med tosplitten, Fjonken :ja:
|
Slik ser jeg for meg Fjonken når jeg hører tosplitt:
http://www.drmfysio.no/uploads/lymfe-splitthopp.jpg Du er bare blitt fryktelig sprek oppi hodet mitt. :lol: Men nå har jeg vel mast lenge nok i tråden din. God tur på trening! :) |
Ja, nå må du legge deg, Lise! *streng* :p
|
Sitat:
Og bare mas du.. Liker det jeg.. Bedre det enn at ingen skriver noe som helst..;) |
Sitat:
|
Sitat:
Sov godt Lise.. |
Nei, det var bare ord-assosiasjoner :D TO-splitt, to splitthopp liksom da vettu...
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28. |