Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-11, 18:54   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Tilbehør til grillmat

Jeg liker å koke små blomkålbuketter i et par minutter og så over i isvann for å stoppe kokingen (liker de ikke knaskeharde). Blander også majo og CF halvt om halvt, søter med natreen. Bruker persille, purre, gressløk som krydder Denne passer også godt til spekemat med eggerøre attåt.

En ting til som er godt til grillmat er grillet paprika. Grønn har minst karbo. Grill hel på grillen til kølsvart (ordentlig helt svart) på alle sider. Ta av det sortbrente skinnet og del opp i biter. Bland i fetaost i chiliolje (ferdig på glass i butikken) og du har DEN gode salaten til grillmat! Best lunken etter min mening.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat