Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-11, 16:39   #12
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Vekten går feil vei ...

Opprinnelig lagt inn av Kristine, her.

Godt å høre at det er flere i samme båt her jeg gikk ned 1,9 kg første uke, nå er jeg i uke 2 . Siden jeg ikke klarer å la vær å veie meg, ser jeg at jeg er gått opp fra sist torsdag da jeg har veie dag . Må prøve å slutte å veie meg så ofte, ( hver dag) blir jo frustrert når vekta går opp . Er superflnk og følger dietten slavisk,desto mer frustrerende er det . Håper jeg blir positivt overrasket på torsdag

Jeg har holdt på med lavkarbo i 1.5 år og "bare" skrapet meg ned knappe 10 kg... og nå har jeg stått stille siden oktober "Heldigvis" er det blitt en livsstil - selv om det er fryktelig frustrerende og ikke finne "formelen" for vektnedgang som gjelder for min kropp Det finnes ikke raske løsninger - bare gode og varige og de tar ofte LITT lengre tid

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat