Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-11, 22:35   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Går opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av M016, her.

Hei, jeg har nettopp begynt på lavkarbo. Er 61 kg fra før. Men etter jeg begynte på dette, har jeg gått opp i vekt? Jeg trener hver dag, drikker masse vann, gårsdagens måltid besto vel av, 3 lavkarbo skiver med ost og philidelfia. Etterfulgt med masse salat og kjøttdeig med sopp og fløte. Idag har jeg spist, 2 skiver, salat, 2 skiver igjen, kylling vinger. Hva gjør jeg galt, spiser jeg for mye, jeg er slik at jeg spiser lite hele dagen, men på kvelden spiser jeg masse, er det grunnen?

Jeg er også interessert i din alder/høyde - for er det slik at du ikke skal ned så mye? Hva slags lavkarbo-brød spiser du? Spiser du for lite i forhold til treningsmengden? Hvis du trener minst en time hver dag og spiser 4 skiver, salat og kyllingvinger ligger du vel litt under i næringsinntak kanskje? Kanskje du bygger muskler?

Jeg ville også forsøkt de første ukene uten erstatninger som lavkarbo-brød - bare for å få i gang ordentlig fettforbrenning

Masse spørsmål å svare på for deg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat