Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-11, 12:39   #351
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av silje_rs, her.

den er grei takk for kjapt svar!
rusbrusen er d nok mye sukker i ja..litt bedre med sukkerfrie da kanskje?! ingen planer om alkohol før om noen uker,da d er julebord til samboer.

Hold deg til sukkerfri i så stor grad du kan. Evt kan du jo blande vodka og lettbrus , feks 7-up light, sprite light og hva de nå heter alle sammen - DET er nemlig akkurat det samme som rusbrus - men nå har du den helt sukkerfri
Jeg vet grevens cider har et par alternativer med svært lite karbo, jordbær ihvertfall og enten pære eller eple har 0.6 g karbo pr 100 gram hvis du ikke gidder å blande selv. JEG tenker at man gjør det man må gjøre når man har tatt et kostholdsvalg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat