Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-11, 13:34   #10
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: På ferie med lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Marjhia, her.

Tusen takk for alle informative svar!

Det er jo det jeg ikke vil gjøre, for dette blir jo en livsstil. Er bare på 3. uka enda men.
Fordelen er jo at jeg vet hvilken mat som serveres der. Og jeg vet også hvilken vin, det meste er lokal vin, og den er IKKE god. Men det går an å prøve, smakte jo ikke all vinen sist vi var der.
Jeg må tenke litt på det, men jeg kommer nok til å unne meg litt mer enn vanlig.

jeg skjønte egentlig det - at du er litt fersk i faget enda - ville bare klemme inn en "lavkarbo som livsstil ikke som slankekur" holdning her

Vær bare så bevisst som mulig underveis, søk og spør og let etter gode alternativer. Det der med å "unne" seg er også litt sånn skjevt - er det å spise "feil mat" i forhold til det du har bestemt deg for å "unne" seg - eller er det å sabotere seg selv? Unn deg bedre helse og en fin vektnedgang istedet! (hihi jeg gir meg ikke her! )

Skulle du komme til å spise feil - vel vel, spist er spist og drukket er drukket - bare pass på at du ikke tar av HELT og overdriver veldig - for da har hjernen din som har sukker-abstinenser tatt helt over kontrollen over den jenta som bestemte seg for å endre kosthold

Det er DU som bestemmer! Ellers håper jeg du får en knallfin ferie i balanse både med avslapning, kos og riktig kosthold

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat