Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-11, 08:31   #13
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Forbrenning - vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Powerbanks, her.

Nå har jeg lagt til litt mer fett til lunsjen.

Men går det an å spise for lite eller for mye fett altså?

Frokost: Omelett med smeltet gulost og bacon
Lunsj: tacokjøtt og salat
middag: biff, taco, kylling, koteletter med 1/2 brokkoli. (ost på all kjøtt bortsett fra kylling)
Kvelds: spekeskinke med gulost og baconost fra tube (hvis jeg orker kvelds)

Er vel egentlig aldri sulten lenger. Men det er kanskje normalt...?

Det kan hjelpe deg om du en dag skriver opp og veier det du spiser og gjør et overslag over hvor mye fett i % av totalt kcaloriinntak du har i deg. Fett har 9 kcal pr gram. Matvareguiden.no er anbefalt for å finne næringsinnhold. Mange synes det er mye styr med veiing og sånt, men av og til er det en grei måte å finne ut at man spiser nok og "rett" i forhold til retningen man har valgt
Sulten forsvinner ja - det er så sjeldent jeg er sulten nå at jeg blir overrasket de gangene det skjer

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat