Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-11, 07:00   #20
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: ... Og så må du ikke stille spørsmål

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Ja, jeg ser jo på bekymringene og beskrivelsene dine som ganske like ting jeg opplever, med diagnosert ME. Stoffskiftet mitt har også vært sjekket jevnlig opp igjennom, aldri med annen kommentar enn "i nedre ende av normalsjiktet".

Det gjør godt å lære å tilgi seg selv for å ikke klare "alt", men det er vanskelig. Og det er en sorgprosess. Det nevner jeg fordi det ble betraktelig lettere for meg å håndtere meg selv da jeg innså at det var dét jeg gjennomgikk, at jeg hadde tværet ut "benektelsesfasen" i mange år allerede, og fortsatt får tilbakefall dit. Men å vite det, at det rett og slett er en sorg, gjør det lettere.

Det var jo et bedrøvelig avsnitt å komme med når jeg egentlig bare vil ønske deg alt godt! Jeg krysser alle mulige fingre og tær for at dette identifiseres som noe som kan navngis og behandles effektivt

Jeg setter stor pris på at du deler av din erfaring - det kan komme meg til god nytte etterhvert Jeg ser den der... og det blir nok en tøff sak om jeg må gå gjennom å innse at sånn er det... men jeg er der ikke ennå - i første omgang har jeg fått påvist høyt PTH som jeg har sjekket på nett KAN bety at det er en tumor i en biskjoldbruskkjertel - og den kan faktisk fjernes uten fare (da det er 4 av de...). Venter på kalsium-prøveresultat som kan si noe om dette. Tenk om det er så enkelt? *Lever i håpet enn så lenge*

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat