Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-11, 18:33   #5441
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

ÆÆÆææ, skjønner ikke helt problemet! Må du tisse og ikke får til? Eller syns du at du har mye vann i kroppen og bør tisse litt? Eller?

Dersom du må, men ikke får til å tisse er det rett på legevakten!

Uff hadde meg måttet og ikke fått til hadde jeg ringt 113 og mamma og allerede ligget i en seng på sykehuset og klaget over dårlig service hihihi ... er bare full av vann og får det ikke ut...tisser litt da, så det er ikke helt stopp, men jeg pleier ikke ha særlig problem med dette til vanlig kan man si... tisser mye ellers. Hovne fingre og bein - det er litt ubehagelig kan man si! Begynte på jern-tabletter i går - har det noen innvirkning? Har vart et par uker nå og er litt uvanlig for meg.

Edit - skal ut og fly på mandag og hadde ønsket å fått ut litt på forhånd da jeg pleier å samle vann etter en sånn tur... har kjøpt meg "flystrømper" da...

Kan jeg bare gå å ta en øl uansett?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/