Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 11:03   #4
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva skjer om man faller ut av ketose?

Opprinnelig lagt inn av IKJ, her.

Har også hørt at det ikke vises på stixen når man har mensen. Har det nå, og har merket samme greia for noen dager siden. Kan være derfor. Men jeg fikk plutselig helt noia om jeg måtte starte helt på nytt med tilvenninga! I morgen har jeg gått på ketolyse i 4 uker.

Nei, du reiser deg opp og går videre!
Man kan merke ubehag når man går over i ketose igjen, men for min del ble det lettere og lettere. Nå er det ikke å anbefale at man "sprekker" ofte i begynnelsen, men har man gjort det, så er det bare å fortsette med å spise riktig.
Utslag på stix, er utslag!!! Og hvis du "må" bruke stix, så er det bare på kvelden som gjelder, to timer etter dagens siste måltid.
Ikke bry deg så mye om de, spis riktig og kos deg med maten

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat