Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-11, 11:16   #285
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Dag 28!
Hadde bare max 3 kgs vekter tilgjengelige i dag, så da fikk jeg faktisk til Natalieversjonene av den siste øvelsen med vekter. 5 kgs ble visst for tungt der. Og man må ikke være svett i hendene...
Da er det bare "rockstar-jumps" som jeg ikke klarer, og det får jeg nok ikke til før torsdagen. Min lille datter mente at hun klarte de så bra fordi hun er så flink til å hoppe tau!
Så jeg plukker opp positiviteten og tenker at jeg er flink til mange av de andre øvelsene - og jeg er litt imponert over meg selv at jeg har klart å gjøre dette hver dag og bare har to dager igjen.
Det er så lett å si at "i dag tar jeg en liten pause, det passer så dårlig, har ikke tid, osv" men dette tok jo bare 20 min + dusj... Slitsomt, ja, men absolutt overkommelig

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat