Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-11, 16:47   #36
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Irritabel tarm: Når bør en merke bedring?

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Har vært plaga med diare hele mitt voksene liv. På lavcarbo blir magesmertene borte, men er konstant løs i magen...noe som er veldig slitsomt. har aldri greid å finne ut av om det er noe spesielt som trigger dette, men antar det har samenheng med Revmatisme og konstant for høy crp. Dog blir ikke legene enig med seg sjøl om hvorvidt jeg har Sjøgren/becthrew lr SLE...i tilegg til Urinsyregikten.

De eneste gangene jeg er fin er når jeg må ta en prednisolonkur pga astmaen.

Høres kjent ut Nannah! Det at en prednisolonkur gjør at du slipper diareen er jo et typisk tegn i forhold til IBD da... og ihvertfall chrons som jeg har erfaring med. HELDIGVIS har jeg blitt kvitt mesteparten av diareen som jeg trodde skulle gjøre meg ufør tilslutt, begynte også på nettutdanning som gjør at jeg KAN jobbe hjemmefra hvis det blir for ille...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat