Tråd: 20 kg!
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-11, 23:31   #35
sinquah
Juniormedlem

sinquah sin avatar

Medlem siden: Dec 2010
Alder: 31
sinquah er på en erverdig vei

Sv: 20 kg!

Opprinnelig lagt inn av Biggie Small, her.

Sult er ikke et "psykisk" problem, det er en stramt regulert kjemisk prosess som kroppen har utviklet over 100-tusen av år. Om man har insulin-problem som du ser ut til å ha hadd, kan du sikkert sulte deg ned i vekt bare på brød, men det vil påvirke kjemien i kroppen din negativt og over tid. Å tro at alle andre som er overvektige på en eller annen måte har mindre viljestyrke eller stayin' power enn f.eks. deg er 100% tull selvsagt.

Har han nerdekompisen din (alle har en nerdekompis) mer viljestyrke enn deg? Tør han snakke med damer mer enn deg? Allikevel er han tynn som en spiker.. See my point?

Det du i din unge alder har lært, er å utfordre memer, dvs. oppfatninger blandt folk om at ting er slik og slik fordi "alle andre" sier det. Ta innsikten om at dette ofte ikke stemmer videre med deg i dine studier, så vil du ha en markant fordel i forhold til andre som bare pugger og egentlig ikke er interessert i et fag.

Biggie

sult er ikke et probelm på ketolyse, du kan jo nesten spise deg ihjel, jeg sulter ikke, jeg spiser når jeg er sulten, men gidder ikke å spise for the heck of it, med mindre jeg vet at jeg blir å gå uten mat lenge.

jeg vil påstå at det er psykisk, setter du deg inn for noe kan hvem som helst klare det, klarer de det ikke, prøver de ikke hardt nokk, dette gjelder også for trening, du må bestemme deg for det, ikke bare tenke at fuck, nå trener jeg 2 mnder så er jeg fin igjen og kan fortsette slik jeg gjore.

jeg mener heller ikke at hvis du er psykisk instilt på og komme i form, er det ikke nokk, du kan jo ikke sitte der i sofaen og tenke, okei, nå skal jeg slanke meg. du må innse problemet og gjøre noe med det, og det er der nøkkelen ligger, det er psykisk og ikke noe annet.

er du 100% bestemt på å klare det, vil du klare det, og klarer du det ikke var du ikke bestemt nokk. jeg har "pint" meg selv gjennom 23 kg nå , men jeg klager ikke, pga jeg er BESTEMT på og klare det.

og til dere andre, jeg er 100% klar over at det jeg driver med er ikke sunt, men faen heller, tror dere virkelig at noen kan sitte og ete grønnsaker resten av livet? selvfølgelig har jeg iiiiiiiingen planer og gå til det samme gamle når jeg er ferdig, fordi jeg vil bestanding skjekke hva jeg putter i meg, nå vet jeg at jeg skrev 2l brus, og det var feil, nå har jeg ikke drukket brus siden helga, men jeg var veldig trøtt da jeg skrev det.

men mitt spørsmål er jo: når vil ketolyse stoppe? vil den stoppe når jeg er en viss vekt? (har ingen planer og slutte med lav karbo med det første) da men kan jeg slanke meg tynn på dette, eller MÅ jeg trene?

har selfølgelig tenkt og trene men det er fint og vite,

vet ikke om jeg hadde en litt frekk tone her, men det var ikke meninga

sinquah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat