Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-11, 21:50   #9
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kriterier for å få slankeoperasjon?

Opprinnelig lagt inn av sam03, her.

hei

siden 26 juli til nå, så har jeg gått ned 13.5 kg.
veier nå i dag 104.3 kg og er 1.63 høy.(klarer ikke å komme lengre ned,har hodt denne vekta,foruten å gå opp og ned i ca 2 mnd)
ligger rett under 40 i BMI
er frisk,så vidt jeg vet.skal inn til sykehuset i morra å ta 2 blodprøver og drikke sukkerlake for å se om jeg har utvikliet diabetes,men vet ikke om de tar vekt og mål der.
noen som vet om jeg vil kunne få dekt operasjonen, erfaringer trengs :-)
eller er det lurt å ta en oppkarbing dag,for det er ikke mye opp jeg skal for å kunne få BMI over 40,isåfall.hvis de ikke tar hensyn til det jeg allerede har gått ned.(har vært på over 44 faktisk.
planen min er i utgangspunktet å få satt meg opp på operasjonen, så jeg har den i bakhånd,hvis lavkarbo ikke fungere.har jo iallefall 1 år å kjempe på.
men er lei av å være overvektig,har vært det i de siste 14 åra, på tide med forandring.

Gå inn på vektoperasjon.no
Der er det mange som har masse peiling!
Det koster ca 50 000,- med GBP i Riga feks og mange er veldig fornøyde med den turen!

Er lange ventelister om du vil gjøre det offentlig, da. Halvannet til 4 år ca, avhengig av hvor du hører til etc.

Jeg står på venteliste på Bærum sykehus. 35 i BMI, men med vanskelig regulerbar dia2, betente hofter og ødelagte knær kommer jeg inn under kriteriene!