Sv: 20 kg!
Beklager hvis du oppfattet innlegget mitt som kritikk, det var overhodet ikke meningen! Jeg er dyktig imponert over hvordan du har tatt tak i situasjonen din og resultatene du har oppnådd, masse kudos til deg for det!
Det jeg ville fram til er at for å beholde de gode resultatene, tror jeg du gjør lurt i å gjøre noen justeringer. Blant annet fikk jeg som sagt inntrykk av at du spiser ganske lite, og selv om det kanskje bidrar til at du går effektivt ned i vekt nå, er det ikke noe særlig for forbrenningen din på lang sikt. Men det er godt mulig jeg tar feil med hensyn til matmengden altså.
Opprinnelig lagt inn av sinquah, her.
og til dere andre, jeg er 100% klar over at det jeg driver med er ikke sunt, men faen heller, tror dere virkelig at noen kan sitte og ete grønnsaker resten av livet?
Det er ikke så veldig sært å spise grønnsaker altså. Det fins også utallige spennende måter å tilberede dem på, men jeg har full forståelse for at det å kutte opp grønnsaker til middag ikke har høyeste prioritet for en hybelboer på 17! (Been there...) Kanskje går det likevel an å ha i bakhodet at det er bra å prioritere grønt når det er mulig? Avocado til frokost hvis du liker det, reddiker med rømmedip som snacks, noen cherrytomater i ny og ne...
Det ligger en interessant diskusjon om betydningen av grønnsaker på ketolysedietten her.
Lykke til med fortsettelsen!

|