Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-11, 10:30   #17
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er redd jeg feiler de luxe, for jeg går ikke ned

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det kan også ta opp til 6(8!) uker før kroppen får taket på dette med å optimalt bruke ketoner som drivstoff.
Så bare hold ut! Det løsner nok etter hvert om kroppen er enig i at den trenger å kvitte seg med flere kilo!

Signerer denne - ting skjer ikke over natta, noen av oss har kropper som er litt treigere til å skjønne budskapet med fettforbrenning enn andre. Det avhenger jo også av hvordan du har spist de siste årene, har du spist lite og fettfattig, eller spise MASSE karbo og sukker må du nesten la kroppen din komme i gjenge igjen. Hormonene skal balanseres, næringen kommer nå endelig dit den skal - så det er ikke da fettforbrenning kroppen prioriterer først - det er mulig den må reparere seg selv litt først
Bare hold dere til spis når du er sulten - stopp når du er mett, og drikk nok vann underveis. Bruk målebånd! Og den blubbete følelsen får jeg også når jeg går ned, det skyldes at fettcellene mine ikke er så stappfulle lengre... (tror JEG da! )

En mental endring fra "slankekur" til "varig kostholdsendring" gjør også underverker for motivasjonen...

Hilsen 1.5 år på lavkarbo nå og kun 10 kg ned....

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat