Tråd: Ridebukselår
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-11, 14:27   #5
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Ridebukselår

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk, her.

Jeg ville under ingen omstendigheter fokusert på å kun trene muskler på nedre del. For å få bedre symmetri bør du jobbe med musklene på overkroppen. I tillegg må du også fortsette å miste fett ved å gjøre fettforbrennende trening.

Dersom man fra naturen sin side har en usymmetrisk kropp, kan man forbedre med å jobbe ekstra med musklene på den delen av kroppen som er minst.

Men det er de største muskelgruppene som det er mest fettforbrenningseffektivt å trene, nemlig lår- og setemusklaturen...
Selvfølgelig er det beste å trene alt, men jeg hare en kullsviertro på at det vil ikke bli en markant skjevfordeling i kroppens proposjoner om man konsentrerer seg om rumpe/lårtrening en stund .

Til tanjab: Knebøy kan du gjøre mens du pusser tennene. 20-30 reps burde ikke være noe problem. Renere tenner får man jo lengere man holder på, hehe

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat