Sv: Hva skjer??
Opprinnelig lagt inn av hest01, her.
 Jeg begynte på Ketolysekuren den 31.1 11. Har siden da gått ned 3 kg tilsammen.Vekta svinger opp og ned på de samme kiloene nesten annenhver dag..Den går jo ikke mere ned!! Jeg tar alle vitaminene jeg skal og spiser 15 karber hver dag. Jeg går tur på ca 30-40 min hver dag også...Venter ikke mensen.. Leser om andre som har store vekttap i begynnelsen (hvor blir det av mitt??) Trenger å få tips til hva jeg eventuelt gjør feil? Har vært i ketose fra dag 1 av kuren.Da har resultatet vært fra mellom 10 og 50. Jeg drikker stort sett 3 liter vann i løpet av dagen. Kan jeg bare slappe av å la kroppen jobbe videre? For det er vel forbrenning så lenge jeg er i ketose eller?? Takker for alle svar
Ehm... du har holdt på i 12 dager og gått ned "bare" 3 kg? Forstår ikke helt hva problemet ditt er jeg - og det er ikke for å være slem. (Siden jeg har gått ned knappe 10 på 1.5 år... )
Samtidig som du leser om andre som har store vekttap i starten - bør du legge merke til alle de som IKKE har store vekttap, verken i starten eller underveis
Feks gikk jeg på lavkarbo i 6 mnd uten å gå ned et eneste gram... og jeg er ikke alene 
Det tar 2-8 uker å få i gang fettforbrenning. I starten skjer det mye i kroppen din, la den nå få jobbe i fred. Følger du retningslinjene - er det bare å nyte maten og kose seg uten å sulte.
Les andre tråder som omhandler samme tema som ditt, se nederst på siden her eller søk opp "jeg går ikke ned i vekt", "hjelp, hva gjør jeg feil" og liknende. Masse tips er gitt fra før av - men jeg anbefaler i det store og det hele at du slapper litt av og lar kroppen din få den tiden den trenger 
Desperasjon over at du ikke raser ned i vekt er ikke bra - tenk mer langsiktig kosthold, og ikke kortsiktig slankekur - det kan hjelpe på stresset.
|