Tråd: Trondheim
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-11, 00:29   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Sofie Hexeberg og Dag Viljen Poleszynski skal faktisk holde et slags foredrag på onsdag, på Quality Augustin Hotel (rett ovenfor Trondheim Torg). Du kan lese om det/melde deg på her. De serverer også mat og slikt, så det er bare å skrive 'Ja' der de spør om man vil ha mat.

Det var knh som tipset meg indirekte gjennom journalen sin, og gleder meg skikkelig. Hadde også tenkt å prøve å overtale mamma til å bli med, men samtidig bryr jeg meg egentlig lite om at hun ikke liker kostholdet mitt.

Det er nå på onsdag, så er bare å melde på seg med én gang om man vil være med! Og så er det jo gratis!

Jøss, det bør jeg tipse mamma om... jeg ER fra Trondheim, men bor på østlandet, så jeg får ikke med meg dette dessverre. Men det kommer sikkert flere sjanser! Takk for informasjonen!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat