Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-11, 21:04   #5893
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg så den linken, men den var oversatt til et underlig norsk, men jeg leste alt, men jeg fikk ikke noe ut av det . Har du noen linker som beskriver et identisk problem som mitt? Jeg søkte også litt men fant ikke.
Den kabelen koster 250 kr! Jeg skulle på CO og kjøpe en for jeg trodde det var en standardkabel som kostet åtti kr, så det var i hvert fall ikke aktuelt. Snikene!
250 kr er nesten en ukes matbudsjett for meg, så om jeg kjøper en kabel (som i prinsippet burde være overflødig) og det ikke løser problemene mine, da blir jeg temmelig sur på meg selv. Det burde jo finnes en annen måte å få telefonen til å klare å lese kortet mitt på!

Kjøpte du den i butikk - ta med telefonen OG pcn og be om å få låne en kabel Ellers ser jeg på nett på søk at det er ganske mange med samme problem.
Formatering må ofte forsøkes flere ganger - men det regner jeg med du har gjort?

Ellers så HAR jeg kabel også - jeg antar det er en slik mini-usb sak som skal inn i telefonen og en vanlig usb som skal inn i pc? Hvis ikke beskriv den - jeg har også kontoret fullt med div kabler... Bor ikke sååå langt unna - så om nødvendig skal vi nok finne en løsning

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/