Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-11, 22:46   #422
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

Kopierte dette fra journalen min selv. Da ingen har svart meg på dette. Håper noen kan svare meg
Foresten kan noen fortelle meg hvorfor jeg er så trørr og slapp. Er i fin form men kan sove 9 -10 timer vær natt og så når jeg kommer hjem fra jobb klarer jeg så vidt å lage middag før jeg sovner på soffaen i 1-2 timer. Så er jeg litt våken, men har ikke overskudd til noe. Holder på å falle sammen av trøtthet igjen i 8 tia på kvelden. Sitter i sofaen å halvsover te æ å jenta går til køys halv 10.
Tar alle vitaminene å drikker floradix.

Legger til at jeg går på lavkarbo, starta med det 21 juli 20010. Har ikke gått ned så mye ca 9 kg å 2 kg har kommet på igjen
Men har ikke hatt migrene siden jeg starta med lavkarbo
Håper noen kan svare meg

Du beskriver min hverdag i detalj - inkludert vektnedgang, litt opp... floradix er det jern?

Snakk med legen og be om å få ta blodprøver. Jern, Vitamin D, B12, folat, kalsium, PTH, Fritt T3 og T4, TSH, anti-TPO og C-peptid. Dette er i hovedsak prøver som kan si noe om stoffskiftet. Det finnes sikkert andre også - men det får de som har litt mer erfaring med stoffskifteproblemer kanskje legge til
Disse er ihvertfall de jeg har tatt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat