Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-11, 15:23   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: skal ned 5-8kg nå, hjelp?

For det første - skal du bare ned disse få kg og så ønsker å spise etter norske kostholdsråd? Da vil jeg anbefale:

Look to Fedon - og reduser inntaket! Tren men ikke hardt i perioden du prøver å gå ned - lange turer hver dag er etter min erfaring best (du vil ikke TRO hvilken effekt 45 minutter så raske som mulig spaserturer vil gjøre med kvapset!!)

Eventuelt - fjern alt av sukker i kostholdet ditt som godteri, brus, og slike ting. Halver porsjonene du spiser i dag med potet, ris, pasta osv. Spis istedet mye grønnsaker - og ha litt fett til hvert måltid - feks spis proteinkilder med fet ti som entrecote, laks, avocado, nakkekoteletter osv.

Hvis du faktisk ser at lavkarbo kan være et ønskekosthold for livet, vil fedon være mest nærliggende ditt nåværende kosthold.
Generell info om lavkarbo-kosthold uten å følge en "retning" finner du her

Det trenger ikke være vanskelig hold deg til så ren mat som mulig!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat