Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-11, 22:37   #8
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Les før du spør om vesentlige ting...el ikkje så mange gjør

Opprinnelig lagt inn av ccgirl1982, her.

Opplever at mange spør om vesentlige ting som di burde vist av å lese Ketolyseboken og andre lavkarbobøker og ikke minst her inne på forumet..

Hva er det karbohydrater i... når det kommer opp så begynner jeg og lure på om vedkommende er helt dum og korttenkt å skal ha alt servert på gullfat av informasjon (hva spm skal spisest osv). Stakkars person som går på ketolyse og ikke vet hva som inneholder karb, komme til å ende opp med å legge på seg masse

Oppforder alle til å sette seg inn den livsstilsendringen di holder på me istede for å spørre om noe som står svart på hvitt og kan søkes opp i matvaretabeller osv.
Men så er det viktigt å motivere å dele egne erfaringer men det er jo en helt annen sak

Stå på alle flinke, motiverte og faglig oppdaterte Ketolysetilhengere

Yepp!
…og jeg forlenger herved ferien fra lavkarbo.no! Jeg har faktisk valgt å slutte å svare på de spørsmålene jeg…

Hva får egentlig folk til å drastisk endre sitt kosthold uten og engang lese seg opp på forhånd hva de begir seg inn på. Jada, mye informasjon på nettet men det er fortsatt mange myter, mye uvitenhet og feilinformasjon ute og går så anbefaler alle nye til å løpte til nærmeste bibliotek eller bokhandler for å skaffe seg litt lavkarbo lesestoff.
Dersom man ikke vet hva man skal gjøre så kan man gjøre vond værre og da får vi de daglige suttretrådene fra:
’, ’’, fortvilet og forvirret… Alt dette kan faktisk kureres med kunnskap!

Her er en tråd som er ett godt utgangspunkt for de som er nye på forumet såvell som på lavkarbo Til alle nybegynnere på lavkarbo...

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat