Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-11, 23:43   #7
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank - første uke uten resultat....

Opprinnelig lagt inn av JBJ, her.

Jeg valgte meny 2 for passive, den inneholder fokostblanding. Problemet var at jeg ikke klarte å få i meg den frokostblandinga.. Samme hvor mye jeg prøvde meg så brekte jeg meg rett og slett.. Så jeg har enkelte dager tatt feks. 1 brødskive fra måltider der det skal være 2 og "flytta opp" til frokosten. Dvs at jeg ikke har spist like mye i løpet av dagen som jeg skulle gjort. Kan dette være en årsak??
To dager har jeg spist egg og bacon til frokost. Hva med det??

Jeg har drukket et par liter vann hver dag, men har også drukket i overkant av en halv liter Pepsi Max hver dag, i tillegg til Atkins melkesjokolade en og annen dag. Det står jo at man kan spise det utenom, men kjenner jeg leiter etter årsaker til at den fantastiske starten uteblir...

Bestill brødmixen (kommer i posten) og lag brødet selv, dropp mat du ikke orker å spise. Jeg vil anbefale deg å følge dietten til punkt og prikke, ellers er det vanskelig å finne feil... kutt brusen og atkinsen hvis det ikke er en del av den daglige rasjonen. Det kommer tider senere da du kan legge til disse igjen
Disse daglige rasjonene er svært knappe på kcalorier - så en skive her og der vil gi litt reduksjon i inntak. Vanskelig å si hva egg og bacon vil gjøre - spørs hvor mye du har spist - men det er jo svært fettrikt og vil sikkert gjøre den daglige kcal-innholdet mye større enn ment i første omgang.

Tror det er litt viktig at du kutter søtsakene i de første ukene - og kjører ganske strikt.
Jeg spiste gourmet-menyen og den vil jeg faktisk anbefale. To skiver til frokost - og til og med dessert. Dermed fikk jeg søtsmaken inkludert i løpet av dagen. Jeg valgte en aktiv meny - selv om jeg ikke trente...

Jeg vil være svært forsiktig med å trene foreløpig - gjør det ihvertfall ikke før du har økt på til en aktiv meny. Skal du trene vil jeg anbefale raske gå-turer hver dag - 30-45 minutter. Du vil bli overrasket over hvor effektive disse er på formen din

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat