Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-11, 09:09   #2
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Reiser til New York - mat der borte??

Hei, jeg skal selv til LA i vinterferien. Jeg skal ha med ostebiter og usaltede nøtter på flyet. (for å ikke bli mer tørst enn jeg uansett blir på flyturen)
Der borte kommer frokosten til å bli vanskelig i forhold til hva hotellet reklamerer med Men de har havregrøt, og jeg tenkte å supplere med Cottage cheese. Håper det funker.

Jeg er villig til å lempe litt på lavkarboen for å få det fint og ukomplisert på turen Hvis du skal spise varm lunsj så går nok det fint, bare å la høykarboen ligge igjen på tallerkenen samme med middagen.

Ellers så var iallefall USA ganske lavkarbovenlig for 5 år siden. Endel restauranter hadde lavkarboalternativer Men man må jo allikevel passe på, for du er jo ikke garantert at de har peiling.

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat