Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-11, 11:46   #9
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank - første uke uten resultat....

Opprinnelig lagt inn av JBJ, her.

Hmmm!! Ja, tror jeg skal klare å kutte ut sjokoladen og brusen. Skal gjøre et forsøk til på frokostblandinga, for kjenner at jeg i grunn er gira på å følge til punkt og prikke! Men når du gikk på gourmetmenyen så bakte du ikke brødet selv? Da var alt inkludert og måltidene forhåndsbestemt, ja?

No more egg and bacon! Tør ikke ta noen sjanser.. Er redd for at jeg enkelte dager har inntatt for mange kcal, mens andre dager har det blitt for lite, slik at kroppen har gått på sparebluss. Får tenke som så at jeg har iallefall holdt meg til lavkarbomat, så da er det ikke så ille å skulle korrigere det jeg har gjort feil...

Tusen takk for svar!!!

Bare hyggelig Det stemmer at brødet var inkludert, kom frossent. Jeg spiste ingenting i det hele tatt utenom menyen - og da hadde jeg best resultat.

Brødet kan du bake selv av brødmixen, jeg synes det ble bedre da - ikke så vannete - fordi du kan steke det litt lengre selv så det blir litt tørrere. Skal være samme brødet - så om du bestiller 4 retter om dagen og baker brød selv for å få 5 burde ikke det være noe problem.
Som tips - lag dobbel porsjon for å få det til å bli normal høyde i en vanlig brødbakeform (ikke de største formene) - men husk da å stek det dobbelt så lenge i ovnen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat