Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-11, 12:23   #11
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank - første uke uten resultat....

Opprinnelig lagt inn av elsker lavkarbo, her.

Hei
viktig å spise mye fett.
fettet skal være basis for de fleste retter,for å kunne forbrenne fett må du fylle på med fett ellers sparer den på fettet og forbrenner karb i stedet.
noe jeg har lest i disse lavkarbo bøkene.
du burde lese noe av disse bøkene om du ikke har gjort det, det er i de du lærer om kroppen og hvordan dette kostholde fungerer på oss.

Her bommer du nok litt - sjekk filosofiboksen til TS... han spiser spisdegslank-mat som er ferdige måltider levert frossent. Han trenger ikke planlegge, veie, måle osv siden måltidene er ferdig produsert.

Greit å sjekke hvilken retning som følges før man svarer - men ellers vil jeg si at det er kjempefint at du ønsker å bidra med gode råd!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat