Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-11, 12:37   #361
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Snipa, her.

Hei
Jeg bruker spis deg slank dietten. Er ferdig med de første to ukene i morgen, og skal holde på i 4 uker til før jeg tar en pause.
Har gått ned 3,2 kg, men så stoppet det opp for tre dager siden, og i dag viste vekten + 500g , det er ikke ok !!
Har som mål å gå ned 10 kg på disse ukene, så tar jeg 5 kg til etter en pause, da skal jeg være fornøyd !
Inspirerende å lese hva andre skriver om sine erfaringer, det hjelper alltid å vite at flere jobber mot samme mål .
Er forresten sjeleglad for at det finnes brød i denne dietten, ellers hadde jeg nok sprukket for leeeenge siden!
Spiser noen av dere tyggis? Jeg blir ikke helt klok på om vi har lov til det eller ikke......og jeg er liksom "litt" avhengig....sukk

Du må IKKE spise tyggis - søtningsstoffet er "bra" for tennene men vil kunne øke blodsukkeret ditt - og kan dermed i teorien redusere vektnedgangen din. Du er IKKE avhengig - det har bare blitt en vane for deg - finn deg en ny fin vane som ikke påvirker det du spiser

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat