Sv: Benhinnebetennelse
Litt støtte og oppmuntring, og kommentarer til det du sier:
Jeg har sendt deg en melding hvor jeg i gjen anbefaler porto santo gel som motvirker slike betennelser. Den koster rundt 200 kr og er en billig sak å prøve for langvarig benhinnebetennelse som er svært smertefull og gjør deg lite mobil - for ikke snakke om de dyre timene hos fysio.
Jeg har erfaring selv med denne og kan nesten garantere at den virker om du bruker den jevnt og mye ihvertfall den første uken. For de nysgjerrige - så inneholder produktet kun strontium (pluss det som gjør det til en gel).Strontium finnes naturlig i mat og i kroppen vår. Det fungerer betennelsesdempende og noe smertestillende - da det roer nervene som ligger i området. Dermed får du mindre vondt, betennelsen går ned, og du kan bevege deg normalt. Det er denne normale aktiviteten igjen som vil hjelpe sirkulasjon i området og hjelpe på helingen av betennelsen ved å frakte vekk slaggstoffer fra betennelsen. (Legmannsord - men jeg regner med du forstår prinsippet ) Produktet er et naturprodukt - bakgrunnen kan leses her
Jeg er skeptisk til all massasjen fordi dette "terger" bare opp betennelsen. Den må få være i ro og få hjelp til å fikse seg selv - noe jeg vet gelen nevnt gjør. Stryk bare på huden til den er helt inne i huden (det blir tørt) og la det være i fred.
Jeg anbefaler generelt svært få produkter - og de jeg anbefaler har jeg personlig erfaring med selv (har spesielt brukt det ved overtramp og hatt helt utrolig effekt - smertene blir vekke raskere og man kan begynne å gå på foten tidligere - med den selvhelende effekten det har) - i tillegg til at jeg vet veldig mye om dette produktet.
Hvorfor produktet ikke er bedre kjent? Fordi man må ha millioner av kroner til markedsføring i dagens samfunn for å fremme sitt produkt -det hjelper ikke at produktet er fantastisk godt... (se bare på all "dritten" som selges som IKKE hjelper... tro meg jeg har prøvd det meste )
|