Tråd: Peppes pizza
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-11, 12:14   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Peppes pizza

Jeg var på peppes i januar og spiste cæsar-salat - vel det ER ikke cæsar-salat de serverer! Ikke romano-salat, svært lite kylling og rømmedressing... ick... anbefales ikke! Bestill heller burgereren med salat til og la være å spise brødet sier nå jeg - da er det større sjanse for at du blir ordentlig mett ihvertfall.

Hvem er det som "stiller andre opp mot veggen" hvis de ikke følger mengden i alt de gjør??
Her må du nok manne deg opp litt selv og stå for dine valg. Si at du ikke tåler karbo særlig godt lengre - er det noen som gidder å bry seg med å komme med detaljerte spørsmål får du heller smile og si "voldsomt så engasjert/interessert du er i hva JEG velger å spise da - så lenge jeg er fornøyd så er det vel greit for deg?"

Og det at de ser "stygt" på deg når du ikke spiser brød - ærlig talt! Du må da ikke la ANDRE bestemme hva du skal spise - du tar da egne valg i livet som oss andre? Hvis man spiser karbo mot sin vilje fordi man mener andre ser stygt på en når man ikke spiser brød... da spørs det om du må ta en liten gjennomgang av hvem som har kontrollen over livet ditt - DU eller "alle andre"...

Jeg kan nesten love deg at om du fast, bestemt og konsist beskriver hvordan du spiser - (hvis noen spør) - så vil flere snakke mer med deg etterpå og lure på hvordan DE også kan gjøre dette... spesielt om du nevner alle fordelene

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat