Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-11, 20:58   #18
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Enig med jbv. Til sammenlikning gikk jeg ikke ned et gram på de 6 første mnd på lavkarbo... men jeg har tatt en avgjørelse om å leve lavkarbo resten av livet - så jeg orker ikke stresse mer en av og til (med innlagte panikkanfall som vanligvis går over )

Også enig med anbefaling gitt lengre opp - hvis du har planer om å gå tilbake til såkalt vanlig kosthold bør du heller velge fedon eller kjøre GR til siste slutt. Det har ingen hensikt å stresse kroppen med å endre til lavkarbo - og så gå tilbake til sulte-foring igjen (les lavfett).

Hva om du nå heller prøver å finne et kosthold du kan leve med OG holde vekta på - og så heller redusere inntak/karbo ettersom hvilket kosthold du har valgt? Mindre stress både for kropp og hjerne

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat